Ik ben nu 26 weken zwanger, maar heb sinds gister veel slijmverlies. heb al 11 weken harde buiken en daar reageert mijn baarmoedermond ook op helaas. met rust gaat dat gelukkig goed. maar nu dus sinds gister slijm verlies erbij. Hoort dat er gewoon bij? Het is echt rekbaar en klodders laatste dagen is mijn buik ook stuk vaker gespannen Krijg morgen sowieso weer een baarmoedermond meting Weet niet meer of ik dat bij vorige zwangerschappen ook had
Ik had dat tijdens mijn vorige zwangerschap ook. En nu ben ik 12 weken zwanger en ik heb nu ook al veel slijm/ afscheiding.
Ik heb bet ook sinds een paar dagen! Een dikke klodder slijm, en de vegen erna ook nog slijm! Ik weet iet of het hoort, ik wil in ieder geval aan de VK vragen of het kwaad kan. (Ik maak me gelijk angstig met slijmproppen en lekkend vruchtwater )
Ik.heb dat ook heel.me.zwangerschap al eigenlijk Heb t nooit aan me.vk gevraagd.. Maar dan.juist erg waterig geen klonten
Ik heb ook bijna de hele zwangerschap al veel slijmverlies, heb het eigenlijk nooit met de vk besproken, maar las op internet dat het normaal is. Wat boven mij gezegd werd, die angst heb ik ook wel met slijmproppen en vruchtwaterverlies enzo. Maar relativeer dat door te bedenken dat t al zo lang is en de baby het goed doet. Maar als het voor jou anders is dan anders en je je er niet helemaal goed bij voelt dan zou ik gewoon ff je vk bellen voor overleg.
Hier ook iemand die al de gehele zwangerschap last heeft van veel slijmverlies (ben nu 19 weken). Ik heb het niet in combinatie met harde buiken, maar slijmverlies tijdens de zwangerschap hoort er inderdaad bij. Vorige week nog over gehad met mijn verloskundige. Ik heb een vruchtwaterpunctie gehad en vroeg me af hoe je kon merken of je vruchtwater lekte of dat het gewoon slijm was. Bij mij is het namelijk de ene keer heel waterig en de andere keer heel klonterig. Loop eigenlijk al de gehele zwangerschap regelmatig mijn onderbroek te verschonen gedurende de dag. De verloskundige gaf toen ook aan dat het een veel voorkomende zwangerschapskwaal is, omdat het nu eenmaal van onder allemaal wat weker wordt. Dus volgens mij kan het geen kwaad, maar zou wel even in de gaten houden of het ook geler wordt of gaat jeuken bijv. in verband met een schimmelinfectie. En als je het inderdaad niet vertrouwt in combinatie met de harde buiken even je verloskundige opbellen.
Bij mij gaf trouwens de verloskundige aan dat als ik vruchtwater zou lekken (had die angst ook ivm mijn punctie) dat je dan wel meerdere druppels achter elkaar hebt en je echt wel een (kraam)verband nodig hebt om dit op te vangen. Dus ik hou me er idd ook maar aan vast dat ik dat (soms waterige) slijmverlies al de hele zwangerschap heb en tot nu toe alles gewoon goed is.
hier zijn de inlegkruisjes ook niet aan te slepen als ik buk/nies/ of wat ook maar doe heb ik gelijk een klodder te pakken HuiBooBee de angst qua het lekkend vruchtwater begrijp ik wel hoor.. de afloop van dat bericht heeft ons blijkbaar allemaal tot nadenken gezet