Ik ga binnenkort weer werken en nu zoekt mijn moeder 1 box die heel makkelijk weer in te klappen is/op te vouwen. Mijn ouders hebben niet veel ruimte in de woonkamer. Ze hebben al een kinderstoel maar ze wilt graag een box omdat ze ook een hond hebben en als ze bijv. moet koken dat ze even mijn dochter daar in kan zetten zonder continu haar in de gaten te moeten houden. Bijv. een reisbox of zo? Hhaha ik zou het niet weten, ken alleen de houtenboxen nl.
mijn moeder heeft een box bij de kringloop gekocht, wel een houten maar daar kun je de bodem uithalen, knoppen op de hoeken los,en dan zo dubbelklappen geen idee hoe oud die is en waar hij vandaankomt, maar ze bestaan wel...!
ik zou ook een campingbedje kiezen. Het is dat wij een box kregen voor mijn schoonmoeder, anders had ze ook een campingbedje gekocht. Als je even de aanbiedingen in de gaten houd, is het ook niet zo duur
Maar kan een kind daar ook in staan? Ik bedoel ze staat nu nog niet maar over een paar maanden wel, dat het niet scheurt zeg maar?!
Houten boxen zijn vaak ook gemakkelijk in te klappen, als je maar weet hoe het moet. Wij deden het tenminste altijd heel snel bij mijn moeder. Een reisbedje lijkt me veel wiebeliger voor een kind dan een box, zou ik niet voor gaan, geloof ik.
Sam die loopt de halve maraton in het campingbedje En de meeste zijn echt stevig genoeg hoor. Het is toch ook niet voor dagelijks gebruik.
wij hebben een "buitenbox" is een vierkante met zon dikke zachte bovenrand, soort gaas opzij. je klapt hem zo in. zal morgen wel ff fotootjes in mijn album zetten, tis nu te donker om foto te maken.
heb een oud fotootje van vorig zomer gevonden, staat in mijn album. je klapt hem zo in en dan heb je een plat ding die je gemakkelijk weg kan zetten of meenemen
ik heb hem niet zelf gekocht, heb hem even mogen lenen de afgelopen zomer voor buiten. zal es ff op google zoeken waar je ze kopen kan.
Oh graag als je dat zou willen doen. Campingbedje heeft mijn moeder al maar die staat boven en om die elke keer naar beneden te halen, is ook zo'n gedoe.
http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... rk=8&m=257 hoop dat de link werkt ik kan niet iets vinden wat op mijn (geleende) box lijkt. volgens mij is het een ding uit het jaar nul ofzo.... maar dit lijkt er het meest op
jammer ben al aan het kijken op internet maar kan ook niks vinden. Box die jij hebt had ik als kindzijnde ook