Hallo allemaal, Ik ben nu 12 weken zwanger en wij zijn een beetje aan het rondkijken voor een kinderwagen al, op zich nog niet echt met de bedoeling er al gelijk een te kopen. Ik zag bij de Gardo een leuke aanbieding voor een kinderwagen die we graag willen hebben, de easywalker incl. maxicosy en voetenzak. Wat ik me nu afvraag aangezien we hem waarschijnlijk niet meteen mee mogen nemen, meeste wagens hebben 10/12 weken levertijd zo begreep ik, moeten we hem al wel betalen? Of betaal je pas bij aflevering en moet je een beetje aanbetalen? Mijn man wil nl liever wachten op het vakantiegeld en zegt dat er nog vaak die aanbiedingen zijn. Wat denken jullie ervan?
de meeste winkels vragen een aanbetaling, maar sommige willen ook gelijk het hele bedrag hebben. je kan denk ik beter ff bellen naar de winkel om te vragen hoe het zit. er zijn idd heel vaak van dat soort aanbiedingen maar ik geloof dat ik ook voor die ene aanbieding zou gaan. liefs doris
je weet dat je bij gardo de wagen zelf op moet halen ? alleen babykamers worden daar aan de deur geleverd... ( tenminste dit was vorig jaar in de zwangerschap van mijn zoontje zo.)
Aanbetalen vind ik gewoon (tenslotte plaatst met een bestelling voor je) maar ik betaal nooit de volle mep als ik een product niet direct mee kan krijgen.
bij babydump hoef je niks aan te betalen. Ik heb ook alles daar al besteld, en heb gevraagd of het pas geleverd kan worden als ik 32 weken ben. Dan betaal ik bij afleveren aan de chauffeur...
Het was bij de Gardo. Ik ga morgen even bellen of ze hem uberhaupt nog hebben, en zo ja hoe het zit met levertijd/betalen en aan de hand daarvan een besluit maken. Ik vind het wel echt een mooie kinderwagen trouwens.
anders bel je toch even... wij konden de kinderwagen wel meteen meenemen! Lijkt me dat ze aanbiedingen wel op voorraad hebben hoor.
We waren daar 2 weken terug toen we een wiegje gekocht hebben en de Mutsy die toen in de aanbieding was hadden ze niet op voorraad, en het wiegje ook niet trouwens terwijl dat ook een aanbieding was. Maar idd ik ga morgen even bellen, dan weet ik het.
Je moet nooit iets volledig betalen zonder dat je het mee neemt. Als een bedrijf failliet gaat dan heb je niks meer, kijk maar een paar jaar geleden met de Aktiebaby in Breda. Heel veel gedupeerden die naar hun geld en spullen konden fluiten. Een bedrijf mag maximaal 10% aanbetaling vragen en dan nog mag je dat weigeren te betalen.
Meid, betaal echt nooit wat aan! Als een bedrijf falliet gaat, dan zit jij met de gebakken peren en krijg je je geld echt heel moeilijk terug. Een winkel mag een aanbetaling vragen, maar je bent absoluut niet verplicht dit te betalen!!! En over de aanbiedingen...ja die zijn er inderdaad vaker.
Thanks allemaal voor de info! Ik ben benieuwd morgen. Ik zag op internet dat de wagen veel goede kritieken krijgt dus dat is mooi.
Dat weet ik dus niet. Het is een aanbieding voor een complete easywalker dus wagenbak en wandelwagen inclusief maxicosi en voetenzak voor maxicosi voor 599. Ik weet niet wat de wagen normaal kost bij de Prenatal? Kan ik op de webpagina niet vinden.
Het is ook weer niet dat ik hem morgen perse MOET kopen hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik heb nog tijd genoeg. Zou het alleen wel vervelend vinden als ik hem over een aantal weken wel ga kopen en ik dan meer betaal als nu. Hij is samen met de Koelstra 2010 wel mijn favoriet namelijk.
De babydump heeft laagste prijsgarantie. Dus als je aanbieding van Gardo uitprint en meeneemt dan krijg je hem daar ook voor die prijs. Je hoeft bij de Babydump niet aan te betalen en mocht de wagen voor de levering ergens anders nog goedkoper is dan kun je korting krijgen.
Bij de Gardo moesten wij wel aanbetalen. Restbedrag bij afhalen van de wandelwagen. Mocht er toch nog iets misgaan met de zwangerschap krijg je al het geld terug
Wij twijfelden tussen dezelfde wagens als jullie. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor de Koelstra Latinique 2010. Hij heeft vier wielen, lijkt of is iets korter. Kwam ons ook iets minder robuust over, al is de Easywalker SKY zeker ook een mooie wagen.
Ik zou het wel appart vinden als je gelijk het hele bedrag moet betalen terwijl het product nog niet geleverd is. Mocht er een levertijd op zitten. Ik zou dat niet zo snel doen.
Wij betalen eigenlijk nooit aan. Zelfs voor de kunststof kozijnen niet. Voor de keuken hebben pas twee dagen voor plaatsing bij ons thuis 10% betaald, maar toen stond hij al wel bij hun in het magazijn. Verder betalen wij alles pas bij afleveren. Soms sputteren die winkeliers wel even, maar dan halen we onze schouders op en lopen we weg. D'r zijn meer aanbieders, zeggen we dan. In dat geval komen ze er vrijwel altijd op terug. Ik neem het risico echt niet!