Kinderwagen mee of niet?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ntje, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.853
    1.061
    113
    Wij nemen wel onze kinderwagen mee. In een prampack dus. Op mp op de kop getikt. Ik kan niet zonder het comfort van onze kinderwagen. Onze stokke is namelijk vrij hoog en kan ik zo makkelijk aan de tafel schuiven. Niet afhankelijk van kinderstoelen die vaak niet zo comfortabel zijn..
    Ook gaat natuuuurlijk de drager mee. Handig voor slaapjes en na het inchecken.

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Ik ben groot draagdoekfan en gebruiker, maar voor zo'n weekje vind ik een buggy erbij toch ook wel heel handig hoor. Als je uit eten gaat, kan je kindje daar lekker in zitten, want dan is een draagdoek toch niet echt handig.
    Dus ik zou er eentje via MP kopen. Een Quinny Zapp rijdt erg prettig en volgens mij kunnen de nieuwste modellen ook plat (de onze uit 2009 niet). Dan kan je kind er ook nog een dutje in doen als jullie zitten te eten als dat nodig is.

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Wij zijn op Tenerife geweest...vind dat niet echt een aanrader voor met een kleintje maar dat kan persoonlijk zijn. Zou dan liever naar Corfu gaan, veel rustiger water en kindvriendelijker.
    Denk dat je daar weinig hebt aan buggy of wagen. Zou dan liever voor een rugdrager gaan.

Deel Deze Pagina