Elektrische kruik Hema bij jullie ook uitverkocht??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Hummie, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Ben even benieuwd of het alleen hier is of landelijk. Ben nu al vanaf begin december aan het afwachten wanneer de elektrische kruik van de hema weer binnenkomt. Is echt al tijden uitverkocht hier! :(

Voor degenen die de kruik hebben; hoe bevalt ie?? :)

Wil de elektr.kruik vooral gebruiken voor het voorverwarmen vh bedje en de metalen/gewone kruiken voor het begin om haar te helpen op temp te blijven zonodig.

gr hummie

2. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    HEMA Ermelo had 'em vanmorgen nog staan. Wij wilden 'em eerst aanschaffen, maar het kraambureau werkt er liever niet mee, omdat ze veel sneller af schijnen te koelen dan de ouderwetse metalen kruiken.

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ok, bedankt voor je reactie! :)

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb hem naast mijn gewone kruiken (die had ik nog wat mijn dochtertje) en ik ben er erg enthousiast over. Hij is binnen 8 min warm en blijft best lang warm. Ons mannetje was 2400 gram toen hij thuis kwam en die kon ik gewoon warm houden met die kruik. Super uitvinding en ik hoef niet bang te zijn dat hij gaat lekken.

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Wij hebben de KooZzzi van Princess.
    Kraamzorg bij ons wilde juist dat we deze gebruiken ipv de metalen.

Het moet 10 min opgeladen worden en hij blijft zo'n 5 uur warm. Ik vind het echt een ideaal ding.
    Idd niet bang voor lekken of verbranden.

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Maar je mag een elektrische kruik toch niet tussen het dekentje leggen om kindje te verwarmen ivm de hitte van zo'n kruik? heb ik de laatste tijd gehoord van kraambureau en mensen om me heen dat een elektr kruik pas na 1,5 uur snikheet heet is, te heet om naast het kindje te leggen had ik begrepen. Begrijp nu dat het dus wel gebeurd?

7. 894hi

894hi Niet meer actief

wij hebben hem hier wel even gebruikt.. ik heb meerdere keren mn vingers verbrand aan die normale kruiken! en de kraamzorg was erg blij met deze kruik en bleef WEL lang warm warm zat om alles te verwarmen enzo...

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Heb m vorige week nog gezien bij de HEMA in Uden (NBR)

9. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    wij hebben hem hier ook gebruikt! perfect! gewoon kruikenzak eromheen en klaar! geen gedoe met gloeiend heet water naast je beeb.. we hadden er ook maar 1 nodig ipv 2 en kraamzorg was er erg blij mee!

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    aaah dat zal de bellywarmer wel zijn die te heet is om het kindje te verwarmen lees ik nu her en der op het forum. De snoozzzi en de hema kruik kunnen juist wel naast het kindje lees ik nu, want die wordt niet te heet! ga er toch maar 1 aanschaffen! :D ook voor na de kraamtijd fijn om bedje te verwarmen!

Deel Deze Pagina