Wij hebben een 4-wieler gekocht, meer omdat wij ook vaak naar boerderij van schoonouders ga, waar wij over anderhalf jaar ook gaan wonen. Die van ons heeft zwenkwielen, die ook vast geklemd kan worden, ideeal dus voor stad en op boerderij. Het zou voor jou gewoon wennen zijn om met jou wagen te gaan lopen, maar ik denk dat het een ideeal wagen is voor op boerderij hoor. Dikke knuffel
Ik heb inmiddels al mijn 4de wagen op 2 jaar tijd. De eerste was een Quinny Freestyle 4 wieler zonder zwenkwielen. Maar omdat ik door mijn werk gewend ben aan rolstoelen te duwen die dus wel zwenkwielen hebben, heb ik deze verkocht en heb een 3 wieler met zwenkwiel gekocht. Ideale wagen maar helaas kon er geen kiddy of buggyboard achter dus deze staat nu bij mijn ouders voor als Lisa of Tim alleen daar is. (word dus eigenlijk nooit gebruikt. Dus ik heb weer een Quinny Speedy Sx gekocht.. met zwenkwiel en er kan een buggyboard achter voor Lisa om op te staan. Nu waren we een tijdje terug bij Ikea, en we werden hardstikke gek van ons dochterje.. ze stond op het plankje en wilde nog steeds vanalles uit de schappen pakken. Nu hebben we er dus een duowagen bij gekocht, die we gebruiken als ik allen met ze op stap ga. Gaan we met zijn 4-en weg, dan nemen we de Quinny mee.. Kortom... ik vind een 4 wieler net zo makkelijk als een 3 wieler, als hij maar zwenkwielen heeft!
mijn schoonzus heeft een 4wieler mutsy met wielen die je vast of los kan zetten. nou als ik ze op zwenk zet dan lijk ik wel dronken... kan er niet echt mee lopen. en als ik ze vast zet dan loopt het heerlijk hoor. zelf heb ik een 3wieler quiny met zwenkwiel, en ik moet eerlijk zeggen dat ik die wou hebben om het uiterlijk. maar gelukkig vind ik hem ook heerlijk lopen. er zijn zoveel wagens te koop, en de een heeft een andere voorkeur dan de ander. en dat is maar goed ook anders liep iedereen met de zelfde