Kinderwagen met baby belandt in het water

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaPeetje, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Het is daar praktisch vlak, dus ik denk eerder dat het de wind is geweest.. wat erg zeg. Gelukkig dat het zo goed is afgelopen!!

2. ChilllayD

ChilllayD Actief lid

27 jun 2012
    256
    0
    0
    Den Helder
    Nou aan de randen loopt het daar echt wel schuin af.... Maargoed, doet er niet toe. Ben blij dat het goed afgelopen is!

3. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL

Zet je er bij iedere kleine stop de rem op in de supermarkt. Dus ff mais pakken, rem, ff melk pakken, rem, ff brood pakken, rem?

Ik ben ook best voorzichtig, maar niet zó voorzichtig..:)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ja ik zet echt altijd de rem erop. Nu geen wagen meer maar het rolt zo lekker weg. Zeker bij de 2e. Anders zou mijn dreumes er met de baby van tussen gaan :). Ik probeer zoveel mogelijk boodschappen te pakken zonder de wagen los te laten. Ben 1.80 en dat helpt wel

5. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL

Oh ja, natuurlijk, jij hebt nog een kleine haha. ;)

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ooo bah, afschuwelijk. Ik denk dat je het dan van gekkigheid allemaal ook niet meer weet als zoiets gebeurd.
    Maar wat een held deze man/vrouw! Die ben je toch echt voor de rest van je leven onwijs dankbaar.
    Kopje koffie is niet genoeg. Die zou ik lekker mee uit eten nemen, bos bloemen, lekker luchtje.Ik denk dat je je dankbaarheid op zo'n moment niet genoeg kan uiten.

En wat de perfecte moeders betreft...
    Tsja.. Gelukkig weten we allemaal wel beter. Toch?

7. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ja of dat de oudste de rem er weer net zo snel afhaalt gebeurt mij ook vaak. Dat zie je niet altijd.

Maar ik hou eigenlijk altijd een voet of hand aan de wagen vast. Macht der gewoonte.

Kan me heel goed voorstellen dat het een keer mis gaat..je bent ook maar een mens..

Wat zal de moeder vreselijk geschrokken zijn, en het kind ook!
    Moet er niet aan denken, godzijdank goed afgelopen!

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wat afschuwelijk om zoiets mee te maken! En wat een held, die man.

Rem of geen rem (een rem kan losschieten of simpelweg de wagen niet houden bij een steile afhelling), zoiets kan IEDEREEN overkomen. Een ongeluk zit in zo'n klein hoekje.

9. Je kan niet echt oordelen over nalatigheid, aangezien je niet alle feiten weet waardoor het is gebeurd..
    Gelukkig was er zo'n lieve redder in nood en is de baby niets overkomen.

10. Islah

Islah Niet meer actief

Jammer dat sommigen meteen zo de moeder veroordelen. Niks uit het artikel wijst erop dat ze de rem niet heeft gebruikt.
    Ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik me alleen heel even omdraaide, buggy stond naast me en een nieuwsgierig kind deed 'm zo van de rem af. Dat soort dingen kunnen gewoon gebeuren. Gelukkig was er niks aan de hand in mijn geval, maar zo'n erg ongeluk zoals uit het artikel kan iedereen helaas overkomen. Gelukkig dat de baby is gered. Ik hoop dat hij/zij er niks aan over heeft gehouden, door het inslikken van vervuild water bijvoorbeeld.

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Geen enkele moeder is perfect .
    Elke moeder stoot wel is het hoofdje van zijn kind .
    En het komt regelmatig voor dat een kind van de commode /bed of bank af valt .
    Kan gebeuren .

Maar ... Er zit een dikke vette maar aan ...
    Je kan je nooit vergissen als het om een aantal dingen gaat .
    Kokend water , hete soep en thee dat staat op nummer 1 .
    Maar zo geld ook water en het verkeer .
    Dat is niet meer een van je fouten moet je leren actie .
    Dat zijn acties die fataal kunnen zijn !!!

12. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me best goed voorstellen dat je als moeder in shock raakt.. achteraf praten is altijd makkelijk. (En ik zeg niet dat iemand dat doet...) Gelukkig is het goed afgelopen.

Deel Deze Pagina