Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een kinderwagen waarbij de stang verstelbaar is. Vriendlief is 30 cm langer dus flink verschil. Ik heb al gekeken naar de Joolz, maar was op zoek naar andere opties! Wat hebben jullie en ben je daar tevreden mee?
Kan dat toch wel bij de Bugaboo?! Die wilde ik graag hebben omdat die heel fijn loopt, maar aantal gezien zonder verstelbare stang.
Stokke Xplory kan je hem een heel eind verstellen. Misschien bij de andere wagens van Stokke ook, maar dat weet ik zo niet.
Volgens mij hebben de meesten inmiddels wel een verstelbare stang, toch? Mijn maxi cosi Mura in ieder geval wel. Verder wel een ontzettend zware en lompe wagen, dus dat moet maar net je keuze zijn
Wij hebben een quinny moodd, erg fijne wagen, manlief is ook een stuk langer en we vinden hem beide erg prettig in gebruik.
Wij hebben de Mutsy single spoke met vier wielen. Die heeft een stang die flink in hoogte verstelbaar is. Ik vind het een prettige wagen. + verstelbare stang + voorwielen kunnen zwenken of vastgezet worden (handig op ongelijk terrein en bij sneeuw) + wandelwagen kan zowel met kindje naar jou toe kijkend als naar voren kijkend + goede prijs-kwaliteit verhouding + rijdt lekker (luchtbanden) - achterbanden zijn een stuk breder dan de voorbanden, dus met krappe bochtjes is het altijd opletten - niet echt klein op te vouwen
Ik denk dat de duwstang bij alle wagens wel verstelbaar is.. Ga eens proberen bij een grote babyzaak en dan kan je proberen wat je nog meer fijn/belangrijk vind (grootte van de bak, inklapbaarheid, verstelbare voetensteun voor de wandelwagen, accessoires, soort wielen en natuurlijk prijs en wat je mooi vind)
Wij hebben daarom gekozen voor de stokke explory. Daarnaast kan je bij deze keuze ook de reiswieg hoog op de wagen zetten, waardoor zeker je (lange) man niet zo ver hoeft te bukken om de kleine baby met 2 handen uit de wagen te halen. (Is dacht ik ook zo bij de joolz, maar daar heb ik dan zelf geen ervaring mee). Wij hebben de bugaboo daarom meteen afgeschreven. De bovenkant van de reiswieg kwam bij m'n man tot z'n knieƫn.
Wij hebben een mutsy evo! Hierbij is de stang echt heel makkelijk verstelbaar!! Je schuift 'm niet, zoals bij veel merken, maar je klapt 'm omhoog of omlaag. Echt super handig!