Voor onze 2e wil ik graag een andere kinderwagen kopen. We hebben nu een X-adventure, maar ik vrees dat die geen 2e rond mee gaat (en een nieuwe (2e hands) vind ik ook wel leuk). Wat er aan deze wagen wel fijn is, is dat ie een grote boodschappenmand heeft. En omdat ik eigenlijk altijd lopend m'n boodschappen doe, wil ik nu dus een andere wagen, die ook een grote boodschappenmand heeft. Ik heb zelf al gekeken naar een MC mura, maar wie weet welke wagens nog meer een hoop ruimte voor de boodschappen hebben?
Ik ben heel erg tevreden over onze easy walker. Als de reiswieg erop zit is het wat minder gemakkelijk maar zodra het 'zit' gedeelte erop kan heb je een hoop ruimte. Zowel in de mand eronder als in de rugleuning van je kindje. Daar zitten een hoop vakjes en ritsjes wat ik persoonlijk er makkelijk vindt. Succes met kiezen!
Ik ben ook zeer tevreden over de boodschappenmand. Maar deze heb ik er wel apart bij moeten kopen. Hij zit er niet standaard op. Maar er kunnen dan wel heel veel boodschappen in. Groetjes Mariska