Kinderwagen met grote boodschappenmand

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Beep, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Voor onze 2e wil ik graag een andere kinderwagen kopen. We hebben nu een X-adventure, maar ik vrees dat die geen 2e rond mee gaat (en een nieuwe (2e hands) vind ik ook wel leuk;)). Wat er aan deze wagen wel fijn is, is dat ie een grote boodschappenmand heeft. En omdat ik eigenlijk altijd lopend m'n boodschappen doe, wil ik nu dus een andere wagen, die ook een grote boodschappenmand heeft. Ik heb zelf al gekeken naar een MC mura, maar wie weet welke wagens nog meer een hoop ruimte voor de boodschappen hebben?

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Mutsy 4rider. Ik koop echt veel, en het past er allemaal keurig in :).

3. Amayo

Amayo Actief lid

13 jun 2010
    240
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben heel erg tevreden over onze easy walker. Als de reiswieg erop zit is het wat minder gemakkelijk maar zodra het 'zit' gedeelte erop kan heb je een hoop ruimte. Zowel in de mand eronder als in de rugleuning van je kindje. Daar zitten een hoop vakjes en ritsjes wat ik persoonlijk er makkelijk vindt.

Succes met kiezen!

4. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Ik ben ook zeer tevreden over de boodschappenmand. Maar deze heb ik er wel apart bij moeten kopen. Hij zit er niet standaard op. Maar er kunnen dan wel heel veel boodschappen in. Groetjes Mariska

Deel Deze Pagina