Goedemorgen, Ik ben weer zwanger en verwacht begin mei 2014 ons tweede kindje. Ons zoontje zal dan net 2 jaar zijn. Bij mijn zoontje had ik een Bugaboo Cameleon geleend, maar diegene waarvan ik hem geleend had is nu zelf ook in verwachting. Ik moet dus op zoek naar een nieuwe kinderwagen. Aangezien mijn zoontje dan net 2 jaar is lijkt een meerijdplankje me wel handig. Wat zijn jullie ervaringen daar mee? En wie weet bij welke kinderwagens het allemaal mogelijk is om een meerijdplankje toe te voegen? Ik weet zelf in ieder geval de Bugaboo Cameleon, maar omdat dit waarschijnlijk ons laatste kindje zal zijn vind ik dit een erg dure optie voor "eenmalig" gebruik. Wie kan me helpen? Thanks!
Ik heb een plankje aan mn vriendin gegeven omdat zij een zoon van 3 had en nu dus baby erbij. Haar zoon vindt het fantastisch om op het plankje te staan... Ze heeft overigens een maxi cosi mura 4 van 3,5 jaar oud, dus als je voor 2ehands gaat kijken, daar past ie op.
Ik heb zelf een Easywalker (Sky) gekocht, puur omdat het een all terrain kinderwagen is en er een meerijplankje op kan voor een eventueel 2e kindje Met de grootste keuze uit accessoires by Babypark, ook de Easywalker EasyBoard | Babypark
Bij de nieuwe Easywalker MINI stroller kan een babyboard! De mini heeft ook hele hoge recensies Mijn zus heeft hem, die is er erg blij mee.