Kinderwagen... nieuwe Qute of tweedehands Bugaboo?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 1Hanneke, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelbloed

Dubbelbloed Actief lid

25 sep 2014
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben vandaag eindelijk wezen kijken naar de qute. De bekleding kan er helaas niet helemaal af maar wel het deel van de reiswieg waar het kindje in ligt.

Ior, bij aanschaf zou ik proberen om een andere autostoel te krijgen. 1 vanaf 1 jaar ofzo, dan kan je de cabriofix houden.

Levertijd is 2-8 weken. Hopen dat de aanbieding vanaf morgen niet veranderd in ons nadeel...

2. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    We hebben gisteren de qute besteld, in het bruin. Levertijd is ong. 5 weken, de grijze kon er volgende week al zijn, maar bruin had toch onze voorkeur. We kregen 40 euro korting of mochten een andere luiertas uitzoeken, maar we hebben al een luiertas, dus wou de korting. Eerst zei ze dat we dan 20 euro korting zouden krijgen, maar haar collega had vorige week tegen ons gezegd dat we de volledige 40 euro korting zouden krijgen, dus toen mijn vriend dat zei (durf ik nooit zo goed haha) zei ze meteen dat dat goed was.

3. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    wij hebben ook niet zo'n goed gevoel bij een tweedehandse. nu hebben we de afgelopen week een showmodel gekocht van maxi cosi. ging zo'n 250 euro af. dus naar mijn idee een goeie deal en dan heb je toch gewoon garantie enzo.

4. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ze zeiden wel dat meerijdplankje moest lukken, alleen dan een universele, er is er nog geen van qute zelf. Heb het niet uitgeprobeerd, is nu voor ons eerste kindje nog ;)
    De autostoel van qute leek mij prima maar geen idee wat het verschil is met de cabriofix. Ik vermoed wel dat die van qute als enige op het onderstel past, ik zag niet dat ze ook evt adapters hadden voor ander merk.
    Mura hebben we niet naar gekeken aangezien die stuk lomper/zwaarder is hij in kleine auto en trap af naar berging moet kunnen.
    Wel jammer ja dat bekleding er niet helemaal af kan, maar als t niet in de wasmachine mag wordt t sowieso poetsen met doekje...
    flowersoflove tof dat je toch 40 euro korting geregeld hebt :D

Deel Deze Pagina