Kinderwagen of buggy?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door misty75, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Niet altijd hoor :D heb op mp een paraplubuggy voor €4 !! gekocht en wat een heerlijk ding.. kan zelfs nog op halve ligstand haha! De joolz is idd een stuk mooier maar die gebruiken we voor lange stukken.
    Even snel in en uit de auto, heerlijk licht! Op de fiets ook top in t centrum..

2. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

Hoe bevalt de stokke scoot?
    Hebben jullie de v1 of de v2.
    Ik vind ze super mooi maar geen ervaring van naaste.
    Zou mijn joolz en maclaren er voor willen verkopen.
    Luxe probleem.....

3. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Wat een verschillende reacties idd. Reden dat we over een buggy nadenken is dat we een wat kleinere auto hebben van het werk van mijn man. Maar dar rijden we het meest mee. Nu ligt de achterbak vol als de kinderwagen met wandelwagen inzet mee gaat. Vandaar overweging buggy. Voor de ruimte dus. We hebben ook een grotere auto hoor, maar nemen liever de kleinere mee omdat ie goedkoper rijdt.

Maar voor comfort lijkt mij de kinderwagen beter voor onze dochter. Twijfel, twijfel. En ieder denkt er dus het Zijne over haha.

Dacht zelf ook aan de nuna pepp ivm meer belastbare kilo's. Dochter weegt dus met bijna 15 maanden al ruim 12,5 kilo. Zit met lengte en gewicht op de +2 lijn hihi. Dus ja denk gewone buggy is ze zo uit met d'r gewicht. Maar ja misschien moeten we gewoon de kinderwagen maar blijven gebruiken. En de volle achterbak voor lief nemen. ;)

4. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier de joolz day ingeruild voor een nuna pepp luxx reden was plek in de auto, ik heb maar een klein gebakje.

Omdat we de buggy al vroeg kochten kan ie lang gebruikt worden, en was investeren in een duurdere fijne buggy lonend.

Hij is zelfs fijn in het drassige bos en kan helemaal in slaapstand

Deel Deze Pagina