Kinderwagen op het ijs?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ducky, 11 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik zal de foto´s achterwege laten, maar vrijdag heerlijk een stukje wezen schaatsen met dochter (10mnd) in de wandelwagen, ze vond t super! zat te lachen en te kletsen, we hebben genoten. ik ga zelf het ijs niet op als ik t niet vertrouw, en zal heus niks doen wat mn grootste geluk in gevaar kan brengen, dus die heeele overdreven reacties vind ik een beetje overtrokken, sorry!

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zijn met de buggy geweest en wij en Eva op schaatsen, we vonden het allemaal heel leuk! Wel zwaar hoor, een buggy duwen, maar inderdaad wel houvast, toch wel lekker als je al 15 jaar ofzo niet geschaatst hebt ;). Lisa vond het echt heel leuk, vooral om heel hard te gaan :). Het was best druk en dan durf ik wel op het ijs, ik zou op een afgelegen stuk gaan schaatsen.

3. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Mijn dochtertje is al ouder, maar nog niet oud genoeg om zelf op onze houten slee te zitten. Wij hebben dus het zitgedeelte van de ikea kinderstoel vastgemaakt aan de slee. Haar erin gezet, riempje vast en gaan! Ze vond het ge-wel-dig!!!
    Huilen toen we van het ijs gingen!
    Heb er zelf eigenlijk niet eens aan gedacht om met de kinderwagen het ijs op te gaan, omdat we de slee hebben. Maar toen ik de post van ts las dacht ik, waarom niet? Goed alternatief voor kindjes die nog niet kunnen zitten! En ik denk dat ouders pas het ijs opgaan (met of zonder slee/wagen) als ze zeker weten dat het ijs stevig genoeg is. Dus die horrorverhalen van er doorheen zakken vind ik wel erg overdreven.

4. Storm

Storm Niet meer actief

Ik zou het zo doen, zou niet weten waarom niet. Als het ijs niet stevig genoeg is om op te staan, ga je er niet op.
    Als het halve dorp of de halve wijk op het ijs kan staan, dan houdt het die kinderwagen met kleintje ook nog wel.

Deel Deze Pagina