kinderwagen op marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Het gaat er ook net echt om of het kan, alles kan opgestuurd worden mits binnen de goede afmetingen. Je moet er maar zin in hebben om het op te sturen. Ik stuur vaak wat op, maar als het al lastig wordt het op te sturen omdat ik er zo geen doos voor heb ga ik het niet vezenden.TS je hebt erbij bezet dat je niet wil opsturen je goed recht toch?

En nee dure dingen koop ik alleen als ik hetzelf ophaal. Ik wil het risico niet lopen.
    Maar goed als iemand dat wel wil, prima!

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik zeg geld storten incl verzendkosten en hupakee verzenden maar!

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik heb vorg jaar mn kinderwagen verzonden. De vrouw die hem wou kopen had alles heel netjes heel netjes geregeld met een service van TNT. Zij had alles al netjes betaald, het enige wat ik moest doen was de kinderwagen netjes verpakken en hem aan TNT meegeven. Echt super. Alles was netjes aangekomen!

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik heb het een keer gedaan met de Bugaboo. De vrouw vertrouwde er echt op dat alles er goed uitzag (was het ook) en heb het ook opgestuurd met allerlei extra's. Was toen iets van 12 euro kwijt viel mij reuze mee met alles. Als mensen dat graag willen waarom niet? Ze betalen het toch zelf is toch hun eigen keus om het te laten verzenden? Ok kost jou iets meer werk maar toch geen probleem?

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik zou daar niet moeilijk over doen hoor! Zolang ik mijn geld krijg en de verzendkosten betaald worden, zal het me weinig interesseren hoe hij bij de koper komt. Verkocht is verkocht en fijn om het kwijt te zijn. ;)

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ja hoor. Mn moeder heeft al meerdere kinderwagens via marktplaats gekocht en deze op laten sturen. Waren allemaal in superstaat en netjes bezorgd. Gaat echt prima.
    En ze hoeven echt niet perse in een doos. Hier zat alles verpakt in een paar lagen plastic vuilniszakken met tape er omheen.

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Goedkope manier om de verzekering te flessen....

8. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb toevallig deze week een trolly verkocht via marktplaats. De koopster gaf aan dat dit eenvoudig te doen is via een kiala punt bij jou in de buurt. De dozen mogen maar een maximaal formaat hebben maar misschien versturen in meerdere dozen? Mocht het toch niet in een doos pakken, verpakken in plastic en goed dicht tapen. Verantwoording bij de koper leggen.

Voor die ene grote doos vroegen ze 4 euro verzendkosten. De koopster heeft eerst geld overgemaakt naar mij en ik heb het pakket toen verzonden.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb er bij gezet dat het alleen op te halen is dus lijkt mij duidelijk....

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier evenzo..

11. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Als diegene het wel wilt en de kosten voor de kinderwagen + 14,- verzendkosten betaald en op je rekening hebt voordat je de kinderwagen verzendt ging ik ermee akkoord! ;)

12. Jammer he, die mensen die niet lezen..

Deel Deze Pagina