Bij mijn dochter heb ik heel veel gebruikt gemaakt van een (simpele) wipstoel en wil voor dit kindje dus een comfortabele wipstoel met meerdere functies aanschaffen. Deze stond al op mijn lijstje bij de eerste maar viel uiteindelijk af door de prijs. Nu kan ik hem tweedehands voor veel minder krijgen maar voor ik hem koop ben ik benieuwd wat jullie ervan vonden? Gebruikten jullie hem veel? Tot hoeveel maanden ongeveer? Is het stoeltje makkelijk afneembaar voor als ik het ergens mee naartoe wil nemen? Alvast bedankt
Ik vind zulke stoeltje bijna een soort kermisattractie... De topper blijft voor mij de BabyBjörn wipper: die wipt écht door beweging van het kind, is niet 'hard', dus minder risico op een afgeplat hoofdje en hij is heel klein op te bergen.
Wij hebben een megasimpel wipstoeltje van geloof ik adventure ofsow? Wij gebruikten hem voor onze zoon alleen voor zn hapjes tot hij groot genoeg was voor zn kinderstoel en voor af en toe als hij niet in de box wilde liggen. Mn dochter ligt er iets vaker in maar zo'n ding met allerlei toeters en bellen vind ik overdreven. X
Wij hebben de Sweetpeace. Is niet te vergelijken met een normaal wipstoeltje. Onze dochter huilde erg veel en was in de sweetpeace meteen stil, vooral met de baarmoedergeluiden erbij. Maar of ik hem nog eens zou kopen? Denk het niet, iig niet voor het geld dat ik er toen vor heb betaald. (280 euro toen ) Als je hem voor weinig over kunt nemen.. tja.. Maar hij is niet echt als wipstoel te gebruiken, voor thuis kun je het stoeltje er best uit halen en ergens neer zetten, maar het is een groot ding en dat neem je niet zomaar mee overal naartoe.
Wij hebben de sweetpeace bij onze zoon lang gebruikt en nu hebben we hem weer gekocht voor onze dochter vind hem toch in de top 3 staan van dingen waaraan we het meest hebben gehad. zoontje was een huilbaby en werd alleen in de sweetpeace rustig tip: bij babydump is hij 199 ipv 269 bij prenatal Graco Sweetpeace | Schommelstoelen | Baby-Dump