Maxi Cosi Mura 4

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lisa26, 30 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa26

Lisa26 Lid

8 aug 2011
    66
    1
    0
    Ik heb even een vraag over de Maxi Cosi Mura 4. Wij hebben net de kinderwagenbak erop gezet en volgens mij zit hij goed vast, maar hij kan wel heen en weer wiebelen, is dat normaal? De bak lijkt ook een beetje naar voren te hellen. Zit de bak dan verkeerd of is het normaal dat er een paar centimeter speling op zit?

2. Picaris

Picaris Actief lid

12 jun 2011
    302
    120
    43
    Ringkøbing, Denmark
    Volgens mij is dat niet goed, kijk even op youtube voor een filmpje hoe de bak goed te bevestigen als je twijfelt.

Hij maakt echt een behoorlijke klik als je hem erop zet!

Succes!

3. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Onze bak helt ook wat naar voren, dat is bij de meeste wagens o. De bak kan ook bewegen, dat is ook de bedoeling voor het opvangen van schokken. Die van ons kan ik ook heen en weer wippen dus, zo krijg ik hem zelfs in slaap geschud :p.

Dus als de adapters goed zitten en de bak vastklikt denk ik dat hij goed zit. Probeer de bak er eens af te halen zonder de knoppen on te duwen.. Als dat lukt, zit hij niet goed.

4. Lisa26

Lisa26 Lid

8 aug 2011
    66
    1
    0
    Ik heb het nog even gecontroleerd en de bak zit echt precies zoals hij zou moeten zitten, dus het zal wel zo horen dan :). Bedankt voor jullie snelle reacties!

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Onze bak zit gewoon waterpas hoor... niks geen hellen aan.

6. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Bij mij helt die ook een beetje

7. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Wij hebben precies hetzelfde met de mura. Hoort zo.

8. topper12

topper12 Niet meer actief

Die van ons helt ook een beetje en het wiebelen is ook herkenbaar hoor!

9. Lisa26

Lisa26 Lid

8 aug 2011
    66
    1
    0
    Toch wel even een geruststelling :p.

10. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Van ons helt ook een beetje. Ik had het zelfde als jou en vroeg me af of dat dus klopt..ja dus. Het hellen is wel minimaal. Hij helt wel juist de goede kant op, andersom zou niet lekker liggen vd kleine denk ik!

11. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Hier heeft de ligbak ook wat geheld, ik wist eerst ook niet dat het klopt maar wanneer het stevig vast zit is het geen probleem.

12. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hier helt ie ook wat, maar wel juist hoofdje wat hoger. Vind het juist wel fijn

13. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Dit is normaal en doen naast de MC, vrijwel alle kinderwagens.
    Wij hebben het model van 2013 en die doet dat ook (wel minder als die van 14) en wij schrokken ons dood.. Kregen de bak er totaal niet uitgetild of wat dan ook, maar wiebelde dus wel. Zijn meteen naar de winkel terug gegaan en dat hebben dus bijna alle kinderwagens zei de medewerkster. We hebben zelf een hoop andere wagens nagevoeld en inderdaad, bij de meeste wagens is dit dus. Hoef je je geen zorgen over te maken

Deel Deze Pagina