Ik heb even een vraag over de Maxi Cosi Mura 4. Wij hebben net de kinderwagenbak erop gezet en volgens mij zit hij goed vast, maar hij kan wel heen en weer wiebelen, is dat normaal? De bak lijkt ook een beetje naar voren te hellen. Zit de bak dan verkeerd of is het normaal dat er een paar centimeter speling op zit?
Volgens mij is dat niet goed, kijk even op youtube voor een filmpje hoe de bak goed te bevestigen als je twijfelt. Hij maakt echt een behoorlijke klik als je hem erop zet! Succes!
Onze bak helt ook wat naar voren, dat is bij de meeste wagens o. De bak kan ook bewegen, dat is ook de bedoeling voor het opvangen van schokken. Die van ons kan ik ook heen en weer wippen dus, zo krijg ik hem zelfs in slaap geschud . Dus als de adapters goed zitten en de bak vastklikt denk ik dat hij goed zit. Probeer de bak er eens af te halen zonder de knoppen on te duwen.. Als dat lukt, zit hij niet goed.
Ik heb het nog even gecontroleerd en de bak zit echt precies zoals hij zou moeten zitten, dus het zal wel zo horen dan . Bedankt voor jullie snelle reacties!
Van ons helt ook een beetje. Ik had het zelfde als jou en vroeg me af of dat dus klopt..ja dus. Het hellen is wel minimaal. Hij helt wel juist de goede kant op, andersom zou niet lekker liggen vd kleine denk ik!
Hier heeft de ligbak ook wat geheld, ik wist eerst ook niet dat het klopt maar wanneer het stevig vast zit is het geen probleem.
Dit is normaal en doen naast de MC, vrijwel alle kinderwagens. Wij hebben het model van 2013 en die doet dat ook (wel minder als die van 14) en wij schrokken ons dood.. Kregen de bak er totaal niet uitgetild of wat dan ook, maar wiebelde dus wel. Zijn meteen naar de winkel terug gegaan en dat hebben dus bijna alle kinderwagens zei de medewerkster. We hebben zelf een hoop andere wagens nagevoeld en inderdaad, bij de meeste wagens is dit dus. Hoef je je geen zorgen over te maken