Dag dames, De vorige keer had ik een Doomoo voedingskussen en die is op zich goed bevallen (helaas weggegeven) maar ze zijn vrij prijzig. Hebben jullie misschien goede ervaringen met andere merken kussens, die niet snel slap worden etc? Wellicht dat ik dan een andere aanschaf.
Ik heb een tweedehands voedingskussen gekocht, een comfy big van delta baby. Deze had ik bij de oudste 2 ook, en daarna verkocht. Ik vind hem heerlijk en wilde hem dit keer graag weer. Deze heeft ook een bolletjesvulling.
Ik gebruik een ergonomisch hoofdkussen van de ikea. Zo'n ding met een hoge en lage kant, en dan een gleuf in het midden. Ik kreeg het niet voor elkaar met een gewone.
Ik heb ook wat meer betaald maar vond het meer dan waard. Merkte bij een zwangerschapscursus dat sommige meiden het kussen maar weinig konden 'vormen' dat vind ik juist fijn met voeden.
Als je de Doomoo gewend bent zou ik niet zomaar overstappen hoor. Ik vind 'm zooo fijn.. 10x beter dan die slappe watten-gevoerde kussens. Als je er klaar mee bent kan je 'm altijd nog als kussen-steun in bed met tv kijken gebruiken of via marktplaats verkopen (geloof dat je dr nog best wel wat voor terug kan krijgen). Ik vind het een van de betere investeringen.