HELP!!! Onze kat heeft gepist op de kinderwagen... Naja het matras, een speeltje van mn kleine en ook aan de binnenkant van de kap! Is dit nog te reinigen ergens??? Ben echt niet anti kat of iets maar grrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!! Het zit allemaal al niet zo mee en nu is het redelijk weer en moet wat dingen doen op dorp en nu kan ik dus niet wandelen omdat heel mn wagen naar de pis ruikt. Het is zo vies!!!!! Kan iemand me helpen?????
Hallo, Mijn kat had in onze maxi cosi geplast :x Het enige waar ik de geur ermee uit heb gekregen was de wasbak vol laten lopen met heet water en daar een hele bult schoonmaakazijn in gooien en in laten weken. Daarna uitwassen een toen nog een keer herhaald Echt verschrikkelijk die geur. Ik hoop dat het bij jou ook helpt. Groetjes hugbear
Bij ranzijn hebben ze een middeltje waarme je de lucht van kattenpis weg moetkrijgen. Zag het toevallig laatst staan, weet alleen niet hoe het helpt. Voor de rest vin dik het echt een rotlucht om weg te krijgen en heb ik het ook weleens gehad en waste ik alles heel wat keren, maar dat gaat niet zo gemakkelijk met een matrasje. Hoop voor je dat je de lucht er snel uitkrijgt.
alles is de wasmachiene gooien anders krijg het het er niet uit of krijg je lelijke vlekken. daarbij is het niet zo fris om het te laten zitten natuurlijk
Maar het zit ook aan de binnenkant van mn kap... Kan ik die dan ook wassen?? En de bodem van de wagenbak zit ook onder...
Met HG tegen nare luchtjes inspuiten en daarna alles in de wasmachine gooien want je wilt natuurlijk niet alleen van de lucht af neem ik aan maar ook van de urine die erin is getrokken
Kap erafhalen en goed afschrobben onder de douche of in bad leggen en even laten weken in wat waspoeder,afspoelen en dan in de zon laten drogen?
volgens mij kun je bij de meeste wagen de kap los halen. echt alle bekleding wassen. de bodem is wel een probleem hoelang zit het er al in? want als de geur er in zit krijg je het er nooit meer uit
Ja weet het niet precies, dag of 2 gok ik. Echt wat een ellende!!!!! snik Bedankt voor jullie ideeen, ga kijken of ik het los kan krijgen!
HG nare geurtjes weg is echt een heel goed middel. Ik heb daar inderdaad kattenpis mee weggekregen en ook overgeefsel in een auto. Je ruikt er helemaal niets meer van.
het is goed spul ben ik met je eens. maar kijk er wel mee uit want het kan ook bijten en dan krijg je echt mega lelijke plekken. het honden kussen hebben we compleet weg kunnen gooien
Het zit nu in de wasmachine en de kap heb ik schoongemaakt met shout. Zo even 'ruiken' of het al minder is. Baal er echt zo van!!!! We gaan bijna op vakantie en ik had gister pasfoto's laten maken van de kleine dus dacht vanmorgen naar het gemeentehuis te gaan want die is zo weinig open. Ook moet ik voeding halen voor de kleine bij de apotheek dus ik dacht dat allemaal mooi te gaan doen vanmorgen en dan kon de kleine lekker ingebakerd in dr bak slapen. Moet vanmiddag ook nog met dr naar het ziekenhuis en nu wordt het dus weer een race tegen de klok als ik alles ook nog wil doen. Naja zal wel moeten want anders geen voeding voor dr. Vind het dan zo sneu om weer met dr te moeten gaan racen...
Heel goed product,alleen te bestellen via internet bij Ecodor geurbestrijding:UF2000. Azijn helpt ook wel maar dan ruikt je wagen weer naar azijn,lijkt me ook niet zo lekker.
Bij had er ook een kat in de duowagen geplast, en ook over de kap. Alles wat in de wasmachine kon heb ik met veel wasmiddel in de machine gewassen. De kap heb ik met vloeibaar wasmiddel buiten gewassen met de tuinslang afgespoelt en toen buiten laten drogen (was midden in de winter, nu wel opletten met verkleuren in de zon!). Je ruikt er nu niets meer van, maar oh wat baalde ik ook zeg. Succes ermee en hoop dat het lukt voor je!
Biotex breekt een stofje in de urine af, daardoor gaat de geur weg. Maar ik lees al dat je het aan het wassen bent....
Oh gatver, wat smerig die beesten! Misschien helpt het ook om nog wat azijn aan het spoelwater toe te voegen. Succes en fijne vakantie!