Daar ben ik weer, ik wil alles nu helemaal in orde hebben... Eerst dacht ik; mooi strak alleen een klein bedje met spijltjes van Bopita 40x80. Ik maak het gewoon heel leuk op. Maar nu begin ik toch te twijfelen. Zo'n hemeltje maakt het wel tot een gezellig en knus holletje voor een klein kindje. Misschien ook tegen wat tocht van de muur? Wat doen jullie?
Ik heb een klamboe gekocht voor om het bedje (zie foto in mijn album) En ik vind het een stuk warmer en knusser aandoen.
Ik heb ook een klamboe/hemeltje, maar tot hoeveel maanden gebruiken jullie die eigenlijk. Is dat alleen voor in de eerste maanden of maakt dat niets uit?
Ik heb ook een hemeltje, staat heel gezellig! En volgens mij gebruik je die tot ongeveer 6 maanden, anders gaat je kindje eraan trekken en wordt het wat gevaarlijk.
ik heb een klamboe boven het bedje maar boven de wieg niet, omdat dit nogal moeilijk is bij de onze. foto's staan in album
wij hadden een hemeltje... Teun lag in een doorgroeiledikant dus formaat 70x140 lekker gezellig met hemeltje, hij heeft hem tot een paar maanden na zijn 1e verjaardag gehad. na 6 mnd heb ik hem vastgezet met dekenklemmen ( te koop bij babaywaltz) en de onderkant van de stof onder het bed de poten erop gezet zo kon hij hem niet in bed trekken, deed hij toch wel niet maar zekerheid, moet zeggen vind het nog steeds kaal maar ja stoere jongens willen nu geen babyhemel meer
weet je wat een leuk idee is als je het kaal vind? ze hebben bij ikea zo een reuze groen blad voor boven het bed. vinden stoere jongens meestal erg leuk en zo is het toch direct wat gevulder terug
Wij hebben boven het bedje een klamboe. En boven het wiegje heb ik 2 simpele organza-gordijnen gehangen. Heel simpel en goedkoop! Ziet er toch meer 'af' uit. Foto's staan in mijn album!
Guusje11 bedankt voor de tip maar hij ligt nog in zijn ledikant nog niet in het "normale" bed dus dat moet nog ff wachten
@Koetje, wat een leuke koeienkamer! Wij hadden ook een klamboe opgehangen, was toen ook wel echt muggentijd, dus hij had ook nog een functie.
Wij hebben zo'n groen blad van Ikea boven Eva's bed. Ik ben niet zo van de hemeltjes en vond dit wel een goed alternatief.
Wij hebben ook eenhemeltje en ik vind het erg mooi en het doet wat warmer aan. Nu hangt het hemeltje achter het bedje want anders trekt ze eraan.