Vliegen met baby 7 mnd en geen flesdrinker

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door dolfijn73, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn73

dolfijn73 Actief lid

1 mei 2010
    192
    0
    0
    Wij gaan over 2 weken vliegen met onze dochter van 7 mnd oud. Nu lees ik als tips elke keer dat je tijdens opstijgen en landen een flesje kan geven ivm oorpijn, maar onze kleine meid drinkt geen flesjes!!! is een borstvoedingskindje die flesjes weigert :) Nu vraag ik me af of anderen dit ook hebben meegemaakt en nog nuttige tips hebben?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Aanleggen tijdens opstijgen en landen :) of gewoon afwachten wat er gebeurt, mijn dochtertje dronk ook geen flesjes maar had ook totaal geen last van haar oortjes. Of uit een rietjesbeker laten drinken, doet ze dat ook niet?

3. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Wij gaan over een week vliegen, 9 maand dochtertje en ook bv. Ik hoop te kunnen voeden met opstijgen en landen. Ze moeten in een gordel dus geen idee of het werkt!

Ik ga lekker bij het raam zitten met man ernaast, zodra de stewardessen zitten leg ik wel aan hihi. :)

4. dolfijn73

dolfijn73 Actief lid

1 mei 2010
    192
    0
    0
    Ja denk dat ik dat ook gewoon ga doen ja. Rietjesbeker doet ze nog niet, wel gewoon bekertje maar dat lijkt me niet praktisch bij opstijgen en landen. Ga het rietjesbekertje eens proberen een dezer dagen, stel dat we moeilijk stewardessen hebben dan heb ik een alternatief. En wie weet heeft ze nergens last van :)

5. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Borstvoeding geven tijdens het stijgen en landen gaat prima. Je kindje zit met een gordel aan jouw gordel vast maar nog genoeg ruimte om aan te leggen.

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    hier om veiligheidsredenen nooit mogen voeden tijden stijging en landing. je kan als je kindje niet met rug tegen buik zit de rug van je kindje breken als er wat gebeurd. hier 2 x een speentje gehad. overige 12 x niks. nooit last van orem gehad. anders.misshien een koekje geven om op te kauwen?

Deel Deze Pagina