Hai, Nou had ik een paar keer ergens gelezen dat er dames waren die hun kinderwaegn vanuit Amerika lieten importeren omdat deze daar goedkoper waren, zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben?
Volgens mij de Bugaboo... Via de officiele Bugaboosite lukt dat nu niet, ze versturen niet buiten amerika. Daarbij komen nog wel de invoerkosten, BTW..... Goed rekening mee houden! En ik weet niet hoe het zit met garantie?
Ik werk bij en expediteur, dus ik denk dat ik spullen hier wel zou krijgen, maar ben op zich wel benieuwd naar ervaringen van andere dames!
pff en dan te denken dat wij juist een kinderwagen in nl hebben gekocht omdat ie hier twee keer zo duur is. Vind het wat vergaan, maar ik weet er natuurlijk weinig van. Liefs, Helene
Wij bestellen hele ladingen spullen uit o.a. de VS, soms rechtstreeks via de leverancier en soms via familie/vrienden aldaar in de hoop invoerrechten etc. te kunnen ontduiken. Zelfs spullen van Nederlands fabrikaat zijn daar vaak aanzienlijk goedkoper! Wij hebben idd ook wel eens een kinderwagen/buggy besteld uit de VS, was een Graco die we nodig hadden voor een reis. Daar spotgoedkoop, iets van $120,- meen ik......en hier sowieso niet te verkrijgen en iets soortgelijks veel duurder. We hebben toen geluk gehad met de douane, maar meestal niet helaas. Ik weet niet welke wagen je daar zou willen bestellen? Het prijsverschil moet echt wel aanzienlijk zijn om de bijkomende kosten te compenseren. En vraag even naar de garantievoorwaarden van de fabrikant, verschilt ook heel erg. Mocht de leverancier niet buiten de VS willen/kunnen leveren dan zijn er ook bedrijven die voor weinig geld een Amerikaans postadres beschikbaar stellen en dan de spullen voor je doorsturen.