tweedehands kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door caromama, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    #1 caromama, 5 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2009
    Ik zit met een vraag. Wij hebben voor ons zoontje vijf jaar geleden een Maxi Cosi Speedy gekocht. Maar wat een drama ding is dat zeg! Vooral als buggy (zitgedeelte) is het drie keer niks.

Nu ben ik zwanger van de tweede en zie ik er erg tegenop om weer een paar jaar met die Maxi Cosi Speedy te moeten worstelen. Ik heb dus een beetje op Marktplaats zitten kijken voor een tweedehands kinderwagen. Alleen weet ik nu niet zo goed wat voor. Ik heb geen zin om er een paar honderd euro aan uit te geven. Ik heb wat betaalbare gezien, namelijk de volgende:

X Adventure 4 wieler (retro)
    Mutsy Urban Rider
    Teutonia combi wagen

Ik zou graag van mensen die één van deze wagens hebben willen horen of ze er tevreden over zijn of niet. Vooral het zitgedeelte is voor ons belangrijk. Dus dat het kindje er ook goed rechtop in kan zitten.

Alvast bedankt!

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij hebben de mutsy gehad
    erg tevreden je kunt het kindje van je af en naar je toe laten kijken vond k erg prettig

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    geen idee of het ook van belang is voor je, maar ze hebben de zitting van de speedi verbeterd! wij hebben er een (heet nu quinny speedi) en we zijn er heel happy mee. overigens ook tweedehands gekocht, want vind die nieuwprijzen echt absurd.

4. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Wij hebben de X-Adventure, opzich een fijne wagen kwa rijden. Maar voor het zitgedeelte zou ik hem Niet kopen ;).

Ik vind Jamila er absoluut niet goed in zitten, daarom gebruiken we hem ook bijna nooit meer, we gebruiken eerder de buggy daar zit ze veel beter in!

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Voor de speedi is nu toch zo'n zitverkleiner verkrijgbaar? Misschien zou je dat in de winkel eens kunnen proberen.

Deel Deze Pagina