Zoontje hier is 7 maanden 72cm 7kg dus ook lang en smal. Past echt nog in de reiswieg van de bugaboo. Zoals cygnet ook zegt.
Ik heb een mutsy transporter weet eigenlijk niet of hij plat kan in de andere als ik de wagenbak er niet op heb.
Wij hebben ook de Bugaboo en zijn met krap 4,5 maand overgestapt op de wandelwagen en die dan helemaal plat. Werkt perfect. Ook zo'n lange jan; hij is nu bijna 7 maanden, 8,5kg en 72cm. Je hoeft echt niet te wachten tot die 6 maanden hoor. Als het niet past, past het niet
Hoe lang zijn die reiswiegen dan? Hier ligt ze er nog in met 75 cm en zonder opgetrokken beentjes. Maar wij hebben een ouderwetse kinderwagen, misschien zijn deze groter...
De echte ouderwetse kinderwagens zijn zeker groter dan die van tegenwoordig... Voor de rug van de baby is het wel verstandig om zo lang mogelijk te wachten met overgaan naar de wandelwageninzet. En er is zeker een verschil tussen plat en redelijk plat! Maar goed, iedereen maakt hier zijn eigen keus in. Net zo'n discussie als de overstap van mc naar groep1 autostoel... Edit: na even googlen vond ik dat de verschillende bakken van verschillende merken tussen 74 en 77cm binnenmaat zijn.
Maar het PAST dus wel.. waarom dan overleggen (waar hij met zijn benen omhoog ligt..) Je HOEFT dus niet te wachten maar VERSTANDIG is het wel Mijn zoontje is een maand jonger en net zo groot.. maar hij past nog wel .. Ligt nu alweer een uur prinsheerlijk te slapen in de wagen buiten na een lekkere wandeling. Ik geloof alleen dat de bak van de Bugaboo 'approved' is tot 9 kg... en daar tikken we redelijk tegen aan...
Ik heb nog even gezocht en mijn dochter ging over met 72cm; toen paste ze nog prima in de reiswieg van bugaboo, maar klom ze telkens bijna over de rand Dus met 64cm moet echt nog makkelijk passen, lijkt me.
Mijn dochter van 9 maanden, 71 cm en 8,1 kilo ligt nog met regelmaat in de reiswieg te slapen hoor!! En zij ligt altijd gestrekt, nu wel bijna met haar hoofdje bovenin, maar bijna is niet helemaal Wij hebben overigens een Quinny Moodd.
Zoon van 10 groeide met 4/5 maanden uit de Mutsy. Daarom nu een Joolz en met 3 maanden (62cm ongeveer) heeft hij nog veel ruimte over. Wat ook een optie is om te overbruggen is om hem in een draagdoek te dragen.
hier op gegeven moment kinderwagen gewoon helemaal plat en dat vond ze prima. maar toen al heel stuk ouder