Waar kan ik een dik comfortabel aankleedkussen kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Charly, 14 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charly

Charly Lid

20 okt 2008
    44
    0
    0
    Wij zijn op zoek naar een lekker dik comfortabel aankleedkussen (in een standaard witte kleur).

Ik ben al in verschillende winkels wezen kijken, maar degene die ik tot nu toe heb gezien vind ik in het midden erg dun.....

Wie heeft een tip voor ons? Alvast bedankt.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  3. Sijke

Sijke Bekend lid

die van kitsch en kitchen is dikker en heeft een hogere opstaande rand, maar ja, die zijn absoluut niet neutraal van kleur!

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik heb een Knoef-kussen gekocht, via iemand op marktplaats (wel een nieuwe hoor!). kostte 25 euro, meen ik.

het is een beetje het idee van een Fatboy; zelfde vulling en stof vd hoes. er passen gewone hoezen omheen. ze had twee maten, en ik heb de 'gewone' (kleine) maat genomen; er is ook een maat die meer geschikt is voor peuters.

wij hebben een aquablauwe, maar ze had tig kleurtjes, ook hele neutrale. en met een hoes erom zie je de kleur ook helemaal niet trouwens.

succes!

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Die heb ik ook op de beurs aangeschaft, ook handig als ze wat groter zijn, dan passen ze er nog helemaal op. Ik heb er een hoes bij en als die in de was zit, gebruik ik gewoon een hoeslaken voor een ledikantje.

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    idd die van kidzimpulz, gebruik m nog steeds met plezier. doe er ook een ledikanthoes om of vouw er een dekentje om.

7. Mable

Mable Actief lid

11 nov 2008
    100
    0
    0
    babywalz heeft ook veel keuze in aankleedkussens
    en ik zag laatst ook een kussen bij de prenatal dat leek op die van kids impulz

Deel Deze Pagina