wij hadden echt wel alles nieuw kunnen kopen, maar de prijzen zijn zo belachelijk hoog dat ik het gewoon vertik. babyspullen zijn emotie aankopen, dat weten de winkels ook en dus is het wel erg makkelijk geld verdienen voor hen. wij hebben de kinderwagen van mp afgehaald, maar dat kwam ook omdat zowel mijn ouders als mijn schoonouders per se een kinderwagen wilden geven en ik onenigheid en teleurgestelde gezichten voorzag. we hebben een quinny's gekocht voor 50 euro, hij is nog zo goed als nieuw, helemaal niets mis mee en zag er keurig uit. heb echt alles gewassen en dan is het goed vind ik.
Hier de kinderwagen voor 80e gekocht van mp.En de babykamer voor 100e. Whitewash en zag er nog als nieuw uit! Zo'n ouderwetse box en daarna zelf wit geschilderd, met roze/oranje balletjes. En vanavond ga ik een ouderwetse kinderstoel ophalen, die ik ook wit ga schilderen. Maar ben ook echt een mp-verslaafde.
Ik zou rustig een kinderwagen via Marktplaats kopen hoor. Heb het niet gedaan omdat mijn ouders ons de wagen die we graag wilden hebben gloednieuw aanboden - maar hadden ze dat niet gedaan dan had ik genoegen genomen met een kleur van een vorig seizoen en een wagen via MP. De meubeltjes hebben wij van vrienden overgenomen, het wiegje wel van Marktplaats. Zag toevallig dat die mensen hier in de buurt woonden. Keurige mensen, net wiegje voor een leuke prijs én we kregen er ook dekentjes e.d. bij. Dan is het wat mij betreft: alles in de wasmachine en zo weer gebruiken. Overigens wel een nieuw matrasje gekocht voor zowel het ledikantje als wiegje. Ik heb ook wel eens positiekleding gekocht via MP. Twee broeken van Noppies voor samen een tientje.. Ik vind dat niet vies ofzo, gewoon in de wasmachine gedaan voor gebruik!
Ik had geen idee wat voor wagen ik wilde hebben, dus via MP zomaar een kopen was sowieso geen slim plan. Nadat we in een babydump zo'n beetje elk model hadden getest kwamen we uit op de Easywalker Sky. Die bleek je te kunnen bestellen via de ING voor 300 euro (complete set), dus dat dan maar gedaan ipv Marktplaats. Ik heb verder wel bijna alles tweedehands, zelfs een hoop kleertjes bij de kringloop gehaald (echt, wat wasmiddel doet wonderen). Heeft niets met geld te maken trouwens, kan makkelijk alles nieuw kopen, maar ik wil liever niet nóg meer rommel de wereld inhelpen. Vind het ook wel leuk om te "jagen" op leuke tweedehands spulletjes, kan er echt op kicken als ik een leuk koopje vind.
in principe heb ik niets tegen marktplaats, alleen vond ik de prijzen voor de wagens erg hoog. Een quinny werd al gauw 250 euro voor gevraagd! Uiteindelijk heb ik voor 399 een quinny met maxicosi cabriofix gekocht voor 399 euro. Dit was het model van vorig jaar, dus veel korting op dat moment. Dan betaal ik liever ietsje meer. Maar als de prijs wel naar verhouding zou zijn, zou ik het zeker doen. Wij hebben kleertjes, de kinderkamer, luieremmer, sluitlaken en nog veel meer dingetjes allemaal van marktplaats gekocht. Wel altijd zelf afgehaald, om te kijken hoe het er uit zag.
jazeker, ik heb bijna álles van MP gehaald. ook de kinderwagen; alles was wasbaar of reinigbaar met onze stoomreiniger. ik wilde graag een type wat niet meer nieuw te krijgen was (Quinny Speedi in Papillon kleur) en nu hadden we de hele set voor nog niet de helft vd nieuwprijs, terwijl de wagen maar 3 maanden gebruikt was. kaching!! daar ga ik dus niet die idiote nieuwprijzen voor neerleggen, geldt mn. ook voor kamertjes etc. echt belachelijk wat ze daarvoor durven vragen!
Ik heb ook veel van de bayspullen van mp af. Ook mijn kinderwagen, een maxicosi voor 125, ziet er nog erg mooi uit. Vind het zonde van het geld om een nieuwe te kopen...
ik heb bij mijn dochtertje een kinderwagen gekocht via marktplaats voor 150 euro was niks mis mee zelfs geen vlekken en bij mijn zoontje een kinderwagen ook voor 150 euro en die hadden ze helemaal opnieuw bekleed
Ik heb ook ontzettend veel van marktplaats gehaald. Kinderwagen, kinderkamer, kruiken, speelgoed, zelfs kleertjes. Niks mis mee. Mijn zus heeft onze kinderwagen al even uitgeprobeerd, is echt een superding. En heeft ook maar 1 kindje kort ingelegen. Wij hebben alleen de maxi-cosi nieuw gekocht, omdat we zeker weten dat er dan niks mee gebeurt is. Achteraf ook jammer, hadden we ook van een vriendin over kunnen nemen.
Ik denk dat sommige mensen zich schamen om te zeggen dat ze iets op Marktplaats hebben gekocht Nou ik ben d'r een beetje gek zeg dat ik 600 euro voor een kinderwagen neertel. (of een bedrag in die richting) Wij hebben een kinderwagen gekocht bij de Blokker voor 100 euro en die voldoet prima! En ziet er ook nog leuk en vlot uit! (en als 'ie stuk gaat dan kijk op ik op MP voor een 2e hands kinderwagen. Een goede foto zegt meer dan genoeg voor mij..) Wij zijn toch niet echt van die wandelaars dus hij zal niet zo snel slijten bij ons.
Wij zaten toevallig een keer op marktplaats en hebben zo een hele nieuwe bugaboo en alle toebehoren gekocht in de kleuren die we mooi vond splinternieuw maar met een hele goede korting. Degene die de kinderwagen weg deed zat in een niet zo leuke situatie maar aan de andere kant gunde zij hem ons wel!
bij mijn dochter had ik een nieuwe kinderwagen gekocht. de quinny buzz en hij koste me 800 euro. daar moest nog de maxi cosi los bij gekocht worden. Erg fijn uit te klappen maar in klappen koste me zoveel energie dat hij na 6 maanden de deur weer uitging voor 225. heel veel verlies dus omdat ik ook nog een buggy moest kopen om zijn plek te vervangen. Toen ik weer zwanger bleek zij ik meteen dit dus nooit meer he en nam een kijkje op mp. al snel kwam ik een geweldige wagen tegen voor maar 50 euro. ik ben gaan kijken en hij zag er nog prima uit en reed heerlijk (nu nog hoor) hij is 2 jaar oud maar de bak ziet er nog uit als nieuw en ja de buggyinzet heeft wat gebruikersspoortjes maar dat heb je toch al snel. alles is uit te wasen en heb dat dus ook gedaan. heb er voor meen ik 25 euro een adapterset bij gekocht en klaar. hebnu een complete wagen voor 75 euro. een topding en rijdt vele malen beter dan de quinny. het is een xadventure carrier in de kleur lime/grijs
het is trouwens niet zo dat we geen nieuwe kunne kopen hoor maar ben der 1x ingetrapt en die dat gewoon niet meer. bij me dochter kocht ik alles nieuw en het is gewoon zonde van je geld.