klopt het dat je geboorte zegels per 50 stuks alleen kan kopen? Want heb er dus 65 nodig, dat dan zijn 100 weer teveel.... Iemand een tip? Of suggestie?
Dat klopt, maar er zijn er vast nog wel een paar die er nog wat over hebben... zoals ik . Ik zou er nog 4 voor je hebben. Met zo'n ooievaar erop heb ik.
Oke bedankt dan weet ik dat, wel stom. Maar heb idd iemand in me buurt die net bevallen is, die heeft er ook een paar voor me. In iedergeval bedankt.
klopt! Vond dat ook een nadeel! Hier ook veel over, maar ik heb ze de maanden daarna nog gewoon gebruikt voor verjaardagskaartjes en brieven naar instanties enzo Het zijn toch gewone postzegels die je kunt gebruiken. Of er nou een ooievaar op staat of niet
Je kunt ook 50 geboortezegels kopen en de overige 15 de normale zegels plakken... of net als wat hiervoor is genoemd... wel 100 kopen en dan het restant later op de andere post gebruiken.
daarom had ik de vorige keer de postzegel met het hartje er op geplakt. die zijn wel per 10 te krijgen. nu hoop ik dat ik kerstzegels kan gebruiken
Ik zou als je haast hebt met de geboortekaartjes geen kerstzegels plakken. Bij kerstpostzegels mogen ze 72 uur over de bezorging doen i.p.v. de gebruikelijke 24 uur. En als je in die periode bevalt geef de stapel dan af bij een postnl punt zodat ze apart worden gelegd. Wij hebben dat ook zo gedaan. Zoon is geboren op 24-12 en kaartjes op 27-12 op de post. Op 1 regio na kwamen alle kaartjes aan op 28-12. In die andere regio is wat fout gegaan en hebben de kaarten er 8 dagen over gedaan. Fout bij postnl.
Wij hebben gewoon normale postzegels gebruikt. Ik kijk persoonlijk namelijk noooooooit naar postzegels dus ik vond het wel prima...