Kinderwagen voor nummer 2 , en nummer 1 dan ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mvj, 1 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Meiden ik ben echt even advies nodig over kinderwagens .....
    Ik ben nu zwnager van nummer 2 , nummer 1 zal tegen de tijd dat de kleine word geboren 19 maanden zijn.
    Moet ik dan nog een duowagen aanschaffen ?
    Ik heb een quinny buzz 4 maar daar kan geen kiddyboard achter ....
    Wat denken jullie er van
    Als ik een duowagen aanschaf zal het the phil en teds worden waarschijnlijk.

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik zou zeker voor een duowagen gaan bij dat leeftijdsverschil. Tenminste als je graag wandelt. Mijn dochtertje is straks 2 jaar en 3 maanden als nummer 2 komt. En wij hebben nu voor een plankje met zitje gekozen. Maar als ze iets jonger was geweest was er zeker een duowagen gekomen. Als ze nu geen zin meer heeft of niet luisterd gaat ze nog de wagen in. Ben benieuwd hoe dat straks gaat.

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn zoon was 2 jaar en 3 maanden toen zijn zusje werd geboren en heeft nog best een aantal maanden op het kiddyboard meegereden en hij is een goede loper!
    Ik zou dan zeker voor de phil &Teds gaan of een goede draagdoek aanschaffen :)

4. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Misschien is een Buggypod iets? Alleen handig voor kortere stukjes denk ik. Als je inderdaad graag wandelt, zou ik voor een duo gaan.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dat is ook een idee ...heb jij daar ervaring mee ?

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Die buggypod is heel smal en kindjes mogen er maar tot een bepaald aantal kg inzitten. Bedenk je ook dan het zwaarste kindje naast je wagen zit en je dus tegen moet sturen.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    buggypod past niet aan een buzz. Een buggyboard wel!!! Maxi board van Lascal past!!!

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oke dan weet ik genoeg , las ook recensies dat ze er wel eens af willen schieten.....

even over de buggyboard ...zou dat gaan met een dreumes van 19 maanden ? staan voor een eind lijkt me dan te lang ...plus als hij dwars zie ik hem er gerust halverwege afstappen

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Tja als ik eerlijk ben zou ik voor een duo wagen gaan. (maar dan ben ik zelf al helemaal voor stander van naast me kaar.)

10. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    Even over de buggypod in vergelijking met duowagens:
    In veel van die tandemwagens (duobuggy eigenlijk) mogen kinderen ook maar tot 15 kg inzitten. Als je dan echt voor lange tijd wilt gebruiken zul je een echte tweelingwagen moeten aanschaffen die wel duurder is dan die "duowagens"(lees buggy's).
    Wij nemen toch een buggypod, we zijn heel tevreden over de huidige kinderwagen, als de een te zwaar wordt voor de buggypod, dan is de ander dus nog ruim een jaar jonger en dan denk ik dat ze nog eventjes van plaats kunnen wisselen.

11. appelthee

appelthee Niet meer actief

uhm bij mijn weten kan er wel degelijk iets van een kiddyboard achter een buzz hoor ..
    ik zou eens naar prenatal gaan, 2 dinnetjes van mij hebben die wagen ook en hebben er ook iets van een kiddyboard achter ...

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik ben er inmiddels achter dat er wel een planke achter mijn wagen kan ...maar ik weet niet of een kindje van 19 maanden zo braaf blijft staan

13. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mvj die van mij blijft er nu niet eens op staan. Een kindje van 19 maanden is nog best klein. Mijn dochtertje is nu 2 jaar en 1 maand. En als de kleine komt is ze 2 jaar en 3 maanden. Wij hebben een bugaboo en daar kan je een plankje met zitje voor kopen. Omdat ik denk dat ze daar ook zo vanaf stapt (bij een drukke weg of de supermarkt) heb ik een tuigje gekocht zodat ik haar vast kan zetten. En ze er dus ook niet af kan vallen.

14. Seth

Seth Niet meer actief

klopt helemaal...
    heb het board hier ook er achter hangen... (buzz 3)

Lascal Ltd | BuggyBoard Maxi - the art of moving forward with two children

baby en peuter schelen 2 jaar... en gaat goed...!!

Helemaal in het begin wilde hij er twee keer van afstappen.... maar deed hij gelijk al niet meer....

Deel Deze Pagina