welke box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dromer28, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    wij zijn aan het orrienteren voor de box.
    nu zie ik ze met smalle ronde spijlen en met brede platte spijlen.

wat is het meest handig , stevig

wat hebben jullie en zijn de ervaringen

2. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
  3. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
  4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.874
    113
    Maakt inderdaad niets uit, net wat je zelf mooi vind. :)

Zo wilde ik er per se één met platte 'spijlen', omdat ik dat mooi vind. :) Maar verder was er geen reden voor. :)

5. Linana

Linana Niet meer actief

Wij hebben gewoon het goedkoopste bedje van de ikea van 30,- als box ;)
    Ik had geen eisen, dus toen was de keus wel makkelijk en snel gemaakt haha

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Het is maar net wat je mooi vind, wij platte spijlen in wit en zonder lade van twf.

7. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Inderdaad! Wat is je smaak?
    Wij hebben de bopita sid zonder lade in het wit (platte spijlen dus)

8. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eigenlijk nieteens naar ronde spijlen gekeken, was erg gescharmeerd van de platte, die hebben we zowel voor het ledikantje als de box. Box is Robin grijs met lade van TWF

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier heb ik wel bewust gekozen voor ronde spijlen mede met het leren op trekken geeft het net wat meet grip.

met platte spijlen had dochter lief het nog niet gered denk ik.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bij de box ging het mij meer om de kleur eerlijk gezegd... Wij hebben een box van TWF met lade de teak kleur aangezien we donkere tafels hebben in de kamer. Staat mooi in de kamer..

11. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.499
    1.851
    113
    Ik zou toch wel voor ronde spijlen gaan. Platte zijn vaak wel mooier, maar daar zitten wel nadelen aan.
    Eerste is inderdaad dat kindjes dit niet zo makkelijk vast kunnen houden als ronde en ten tweede is dat het meer je zich op je kind belemmerd als je op de bank zit bijv. en je kindje ligt in de box.

12. mama2be27

mama2be27 Actief lid

12 dec 2011
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb via marktplaats een bopita box met boxkleed gekocht met rode spijlen. Was niet duur en we vonden het wel een mooie box. Misschien dat mijn vriend er nog wieltjes onder maakt. We hoorde dat dat wel iets makkelijker is met verplaatsen.

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    wij hebben ook wieltjes eronder gezet, je moet dan even kijken of er iets van de poten af moet omdat de box anders wat hoog wordt als jullie kindje later op de laagste stand ligt en je er niet meer bij kunt misschien.

14. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Deze hebben wij ook staan.
    is maar net wat je zelf mooi vind...

15. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Wij hebben ipv wieltjes viltjes onder de poten. Ideaal!
    xxx

16. fafje

fafje Niet meer actief

wij hebben gewoon een simpele zilveren Bopita..met ronde spijlen, leek mij het fijnst vasthouden voor de baby na ee tijdje...zn bedje heeft wel platte brede spijlen...

verder geen lades, vind het prijsverschil te groot en de dingen die je er in kwijt kan zijn ook niet ehct dat je zegt, handig....meestal zijn ze heel plat..

wij hebben gewoon van die stickers> antikras eronder geplakt, op laminaat glijdt dat super...dus geen wieltjes...

17. mama2be27

mama2be27 Actief lid

12 dec 2011
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar had ik nog niet aan gedacht, lijkt mij best een goed idee. We hebben laminaat, dus met viltjes kan je de box op zij schuiven (en dan komen er toch geen krassen in de vloer). Bedankt voor de tip.

18. mama2be27

mama2be27 Actief lid

12 dec 2011
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook geen lade onder de box, want dan waren ze meteen overal 100 euro duurder. De box staat in de woonkamer naast een grote inbouwkast, zodat je de trap niet ziet. ik zet dan wel gewoon een bak met speelgoed in die kast, dan is het ook meteen weer netjes en opgeruimt in de woonkamer.

Deel Deze Pagina