wij krijgen de box van me schoonzus..... deze box is ongeveer 5 jaar oud..... ik wil hem graag een ander kleurtje geven omdat ie hout is en ik al 2 kleuren hout in me woonkamer heb... maar welke kleur zal ik hem maken? Ik heb gedacht aan appeltjes groen... maja als ik dan ook nog een appeltjes groen boxkleed erin leg vind ik het minder mooi.... wat vinden jullie? of zal ik hem zilver maken? andere ideeën?
Ikzelf vind wit mooi omdat hier felle boxkleden mooi in uit komen...Heb zelf namelijk felle boxkleden. Ook vind ik wit mooi neutraal in de woonkamer maar dat is persoonlijk...
gewoon wit is ook lekker neutraal, kun je ook alle kleuren boxkleed in doen....... maar pffffff ik moest er niet aan denken, al die spijlen.....schuren en verven..... veel plezier hihi
Ik weet niet wat voor kleur de rest van je huis is, maar je kunt het er op aanpassen. Als je meer zilver hebt, is dat wel leuk. En als je een appeltjes groen boxkleed wil, is juist een heel andere kleur box wel leuk.
mijn huis is heel "natuurlijk" appeltjes groen.... {natuurlijk hihi} met veel beige/bruin/zwart en veel roestvrijstaal
ennuh ik zit weer ziek thusi dus ik doe gewoon elke dag een spijl en zet hem gewoon midden in de woonkamer hihi
Hoi Nou weet waar je aan begint Bij mijn vorige zwangerschap had ik heel goedkoop een box op de kop getikt. Die wilde we ook graag schilderen. Wat een werk zeg. Eerst alles een beetje schuren en dan verven . En het viel vies tegen op de spijlen zonder druppels te verven. Halverwege hebben wij het opgegeven. IK heb een andere 2ehands box gekocht die nog wel mooi was. Dus voor je er aan begint zou ik eerst bedenken of het wel echt nodig is. En als je het echt perse wilt is het mischien een idee om hem te spuiten. Gaat volgens mij makkelijker. Succes groetjes Fee
jaja kindvriendelijke verf wilde we idd gebruiken..... ja idd fee spuiten lijkt mij ook wel veel makkelijker... en tja ofhet nodig is weet ik eigenlijk niet... ik zou veel liever een nieuwe box kopen maja we krjigen hem van de zus van me vriend.. en ja hij vind het onzin om dat een nieuwe te kopen, en eigenlijk heeft ie nog gelijk ook..... maar ik zal het me idd een sgoed bekijken... hb toch nog tijd zat
Ikzelf heb ook twee kleuren hout in huis en heb een white wash box gekocht (2e hands). Veel succes met verven hoor! Ikzelf heb niet zulke goede ervaringen met spuiten op rond hout. Ik heb namelijk geprobeerd om onze trapleuningen zilver te spuiten, nou het droop er zo vanaf en dekte helemaal niet mooi. Uiteindelijk heb ik ze alsnog met alluminiumkleurige verf en een klein rollertje geverfd, dit was goed te doen. Maar of er ook zilveren verf bestaat die kindvriendelijk is?
Tja, zo'n box staat als het goed is wel een tijdje in je woonkamer dus ik zou van tevoren wel goed nadenken of ik zo'n tijd tegen allerlei felle kleuren aan zou willen kijken! Zelf krijgen we ook de box van familie, volgens mij is het gewoon een naturel houtkleurtje... en dat vind ik wel prima! Is de kans een stuk kleiner dat het na een tijdje gaat vervelen
Onze box is van donker hout, zodat het mooi bij de rest van de woonkamer past. Je kan de box natuurlijk ook in een van de kleuren hout beitsen anniek