kinderwagen X-adventure city..

Discussie in 'Verzorging' gestart door nonnie26, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hey meiden,

even mijn ei kwijt over die stomme wagen, was er super blij mee en nog steeds eigenlijk wel maar onze meid is bijna 6 mnd en heb nu al 2 keer een lekke band gehad :x eerst het voorwiel maar dat was eigenlijk de schuld van mijn man want hij moest ze oppompen en hij had er even teveel lucht in gedaan nja kan gebeuren gelukkig was ik niet op pad want het was me toch een harde klap :$ mijn meisje zou gewoon een beroerte krijgen zo hard..

afgelopen vrijdag band lek althans dat dacht ik dit keer niet de voorband maar de achterband, manlief zou hem wel even plakken geen gaatje kunnen vinden niets dus dan maar gewoon opgepompt zaterdag dus maar even snel boodschapjes met de maxi taxi, zondag weer lekker wezen wandelen voor 3 kwartier was helemaal blij dat de band weer goed was natuurlijk, manlief is nu een weekje weg voor zijn werk gister wou ik weggaan weer die band zacht het eerste wat ik dus dacht was hij is toch lek ik weer een nieuwe band halen papa heeft hem 's avonds even erop gezet want ze zouden toch langs komen, loop ik vanmorgen weer vrolijk weg naar de stad weeer zacht :x:x:x:x grrrrrrrrr ben zo booos stomme wagen heb zelfs toen de kleine eruit was een rottrap tegen dat ding gegeven..

aan de band ligt het dus niet want die was nieuw, mammie zei al dat het aan het ventiel lag maar er zat dit keer een nieuwe band om met nieuw ventiel snap er geen bal van maar moest het gewoon even kwijt!!!! sorry voor het lange verhaal...

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Kan me voorstellen dat je kwaad bent!
    Zou er zelf ook gek van worden!
    Dussssss...geen wagen met luchtbanden meer ;)
    Wij hebben een bugaboo en die banden kunnen niet lek!

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Amen!

Kan me idd voorstellen dat het heel vervelend is dat je band steeds lekis en je niet van je wagen op aan kunt. Je bent er zo afhankelijk van.
    Je zou zeggen als er een nieuwe binnenband op zit dat het goed zou moeten zijn. Ik zou dan idd ook gelijk denken aan het ventiel.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

meiden, thanks voor de reacties er zat dus een klein nietje in de buitenband waardoor als je de band oppompte de binnennand raakte lekker dom van me om niet eerst de buitenband na te kijken voor ik de nieuwe binnen band erom heen deed foutje!!!!

Deel Deze Pagina