Wij verwachten in augustus ons tweede kindje en gelukkig is de kinderwagen (Joolz Day eerste versie) die we bij onze dochter hebben aangeschaft nog helemaal prima voor een tweede ronde. Wel zouden we graag een meerijdplankje ervoor aanschaffen. Nu vroeg ik me af of Joolz ook meerijdplankjes heeft met een zitgedeelte, of moet ik dan een universele aanschaffen? En passen die echt op elke wagen?
Joolz heeft eigen plankjes die passen op de wagen. Daardoor kan je nog bij de rem en kom je er niet iedere keer met de voeten tegenaan. Ook kan je ze met 1 voet omhoog zetten. Als je kind er even niet op staat loop jij niet schuin achter een rammelend plankje. Dat kan niet met een universeel zitje. Die passen ook niet zo goed op de wagen als het plankje (immers niet v as nog het eigen merk). Ik ben heel blij destijds geen zitje te hebben gekocht (niet van Joolz zelf verkrijgbaar). Maar weet niet hoe oud jullie oudste straks is.
Wij zijn voor onze Joolz Geo gaan uitproberen bij de Babypark wat onze zoon het best beviel. Ze hadden van Joolz een sta- en zitversie. We hebben de staversie en gaat echt prima (zoon wordt volgende maand 2).