Gran canaria ervaringen maspalomas of playa de ingles

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Badeend81, 5 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badeend81

Badeend81 Actief lid

12 jul 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    We willen graag naar gran canaria in september voor 8 dagen, heeft iemand tip waar en voor een redelijke prijs??

2. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Playa del ingles vind ik persoonlijker beter!
    Er is daar veel meer te doen, oa een mooie boulevard hele hoop winkel centrums.

Ik weet niet wat jullie budget is maar wij gaan bijna elk jaar terug naar sol barbacan, er zitten daar heel veel Nederlanders.
    Erg mooi hotel en mooie appartementen.
    Ook voor de kinderen is er altijd van alles te doen.

3. En ik ben fan van Maspalomas, júist omdat er (in toeristisch opzicht) minder te doen is en je dus ook niet 36 Nederlanders per vierkante meter tegenkomt :p Playa del Ingles vind ik leuk als uitstapje voor een dagje, om even te winkelen en naar het strand te gaan, maar daarna snel weer weg van die chaos en 'Happy Holland bars' (de horror!).

Nu vind ik dat Gran Canaria sowieso prima rond te rijden is met de auto, dus ik zou uitstapjes in een bepaald gebied niet uitsluiten omdat je hotel in een ander gebied ligt. Veel hotels / resorts bieden ook shuttleservices naar het strand etc.

4. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Dorado beach vond ik echt een prachtig hotel, heerlijk verwarmde zwembaden, leuke binnen- en buitenspeeltuin, leuke kinderanimatie en ruime kamers.

5. Badeend81

Badeend81 Actief lid

12 jul 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bedankt voor jullie reactie,s het is toch Turkije geworden😊 I.v.m budget

Deel Deze Pagina