Mama Mazzel Dagen bij Prenatal. vanaf Donderdag 28 sept t/m 1 okt (indien koopzodag denk ik) 20% korting op de hele assortiment.
Ja had het gezien! Dus dacht meteen ow dan gaan we dan de bugaboo kopen! Maar er staat op bijna het hele assortiment,zal je zien dat het niet voor de bugaboo geldt
Ben ook bang dat de bugaboo niet in de aanbieding komt. Maar op marktplaats worden op dit moment wel veel nieuwe bugaboo cameleon's aangeboden. Ze worden namelijk "uitgedeeld" bij een nieuwe ford. Misschien kun je daar eentje vinden, ze gaan voor ongeveer 600/650 euro weg. Jammer genoeg aanbod in het noorden.
Weet iemand of het ook geldt voor de Quinny SPeedy XS? Ik heb namelijk geen mailtje ontvangen en 20% scheelt toch wel op zo'n bedrag! Groetjes Leonie
Op de meubelboulevard in Utrecht zit een megastore van prenatal. De meubelboulevard is a.s. zondag ook geopend!
Staat alleen in dat Bugaboo, Stokke, Medela, Avent, Zwitzal en boeken niet onder de 20% korting vallen. Ik zou gewoon gaan kijken als ik jou was.
He bedankt voor de tip, ik weet waar ik morgen heen ga na mijn bezoek aan de verloskundige (zit vlakbij het centrum!).
Woei! ben bij prenatal geweest! We hebben een kinderwagen gekocht! De Quinny Speedy SX.. We hadden een supergoede actie: we kregen de speedy met een maxicosi, regenhoes en voetenzak voor 490 euro! Normaal gsproken was dit samen ongeveer 750 euro, dus bedankt voor de Prenatal-tip! Groetjes een blije Leonie
bedankt voor de tip! Ben in Breda geweest. Hadden ze ook modeshow. Ik heb een hele garderobe gekocht!Tja, ik krijg nu al een buikje, dus moet echt al vroeg aan de zwangerschapskleding. Maar ze hadden echt superleuke spullen, echt top! Verder natuurlijk wat leuke dingetjes voor de beeb, en oma kon het ook niet laten; twee schattige pakjes van Nijntje, in mt 56! Dus, helemaal happy groetjes Patricia