camping bedje.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Es1981, 19 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es1981

Es1981 Actief lid

Wij zijn erover aan het denken om een campingbedje aan te schaffen.
    Als we op visite zijn ergens lijkt het me wel handig.
    Wie heeft er ervaring mee, welk merk is goed?
    Las ook iets over extra matrasje?
    Vanaf hoe oud kan je beeb erin?
    kan je hierbij ook het slaapzakje onder het matrasje doen?

2. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Wij hebben gewoon een simpele goedkope van de prenatal, helaas is daar snel iets kapot van gegaan waardoor hij moeilijker op te vouwen is maar ja dat kan natuurlijk een fabrieksfoutje zijn.. Die van ons lag er met 3 weken geloof ik al voor het eerst in (we hebben inderdaad een apart matrasje gekocht) De slaapzak eronder stoppen heb ik geen ervaring mee..

3. bianca33

bianca33 Lid

8 jan 2007
    72
    0
    0
    Mij lijken die matrasjes in de campingbedjes zo dun. Hebben jullie er een ander matrasje bijgekocht?

groetjes
    Bianca

4. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    hoi,wij hebben ook gewoon een hele simpele,hij was zelfs 2e hands,wel zelf idd een extra matras ingekocht...........superhandig zón bedje!

5. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Wij hebben inderdaad wel een extra matras gekocht, maar dat had ik ook al gezegd geloof ik :oops:

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij hebben er een van Koelstra gekregen, zijn duur, maar echt handig staat in mum van tijd, ook met een matras erbij, zonder matras is het te hard.Die matrasjes alleen al zijn zo rond de 40.00,
    maar ja alles kost geld....

7. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wij hebben er ook een van koelstra gekocht, vooral vanwege het systeem. Mijn ervaring is dat het met de meeste bedjes toch altijd een heel gedoe is voor het bedje staat. Die van Koelstra is erg makkelijk! Wij hebben er ook een matrasje bij gekocht.

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wij hebben er ook een van Prenatal een hele goede hoor met een draakje erop.
    Wbt het opzetten als je eerst de lange zijden doet en dan de korte dan gaat het goed andersom niet. Maar de gebruiksaanwijzing staat bij ons op de bodem van het bedje haha das dus erg makkelijk.

Wij hebben voor 25 euro ofzo bij prenatal een extra matrasje gekocht. Bestaat uit 3 delen die wel vastzitten maar die je in kan klappen en in een draaghoes kan doen. ze zijn regelmatig in de aanbieding.

Het slaapzakje onder zon meeneemmatras ging bij ons niet. Omdat dit matrasje niet echt zwaar is trekken ze dat zo omhoog. Lars iig wel.

9. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij hebben een kiwi traveller. Duur, maar heel handig! Het is een heel compact bedje dat je met tentstokken (die buigzame van een iglotentje) in elkaar zet. Er zit een inflatable matje in. Het is een heel compact pakketje om mee te nemen. Emme heeft er vorige week perfect in geslapen op vakantie.

10. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Wij hebben er 1 van Chicco (dacht ik)... voordeel is dat er een bassinet (?) inzit. Dit houdt in dat er en soort verstelbare bodem in hangt zodat als ze klein zijn je niet zo diep hoeft te graaien om bij je kind te komen. Verder is ie heel makkelijk in gebruik, staat in een mum van tijd en is ook zo weer opgeruimd. Wij hebben er een los matrasje bij gekocht van Prenatal. Je zou een slaapzak eronder kunnen vouwen maar ik doe dat nooit dus geen ervaring, maar het zou wel lukken in ieder geval (beddegoed vouw ik er ook onder)

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik gooi er straks als extra matrasje de aerosleep op.

12. Female

Female Niet meer actief

ik zou daar echt niet te veel geld aan spenderen. bij beide opa's en oma's zal er straks een staan. aangezien we voor allebei een paar uur moeten rijden en dus altijd blijven slapen wel handig. mijn schoonmoeder heeft er nog 1, mijn tante heeft er 1 en die komt bij mijn moeder te staan.
    kun je makkelijk 2e hands kopen, voor 10 euro ben je klaar

13. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Wij hebben er eentje gekocht bij Prenatal en een matrasje los erbij gekocht. Maar achteraf hadden we er niet zoveel geld aan hoeven uitgeven.
    Mijn ouders hebben er nu zelf eentje gekocht. en bij mijn schoonmoeder slaapt ie gewoon bij haar op bed tussen 2 kussens in (daar slaapt ie als een roosje!)
    Dus het campingbedje gebruiken we bijna nooit meer... alleen in ''t begin.
    Maar ja, we hebben er eentje, een goeie en bij een eventuele tweede komt het ook wel weer van pas.

Groetjes Niki

Deel Deze Pagina