Welke Kinderwagen hebben jullie gekocht, waar en hoe duur was ie? We zijn een beetje aan het rondkijken!!!
Hier ook de Mutsy Transporter. Tweedehands, maar vrijwel ongebruikt. Scheelde enorm in geld. Reden van aanschaf: strak, simpel model en doet wat het moet doen. We hebben ook de adapters voor de Maxi Cosi erbij genomen, dus de autostoel klik je er zo op. Het karretje is ook enorm goed te besturen. We zijn er erg blij mee.
Haha, hier nog een mutsy transporter. Is gewoon een kwalitatief goede wagen voor weinig geld. En ik vind het ook een mooier model dan de meeste wagens.
Wij de Mutsy Transit voor 20 euro meer Zelfde redenen als de dames die een Transporter hebben alleen kan de transit ook de baby naar je toe gekeerd hebben (en er was nog iets... Weet 't niet meer)
Hier de Joolz day voor 720 euro. We kregen er gratis bij: Maxicosi cabriofix, Joolz voetenzak en Joolz Luiertas. De wagen kwam dus eigenlijk uit op: 380 euro.
Mutsy team 10 green. Van de week gehaald, was voor 299 bij de babstore in sliedrecht. Nu zit mijn zoontje in de wandelwagen, als ons dochterje geboren is, kan zij in de kinderwagen. Vind hem goed rijden. Had eerst een quinny voor mijn zoontje, die is wat lomper vind ik persoonlijk.
Maxi cosi mura 4 (2010) in de kleur blauw/paars, bij babydump. Hij koste met maxi cosi, zitje, reiswieg en onderstel zo'n kleine 700 euro. We hebben gekeken naar alles wat we belangrijk vonden, geprobeerd in de auto en natuurlijk in de winkel. Daarbij vonden we deze ook nog eens erg mooi! Tweedehands is ook een optie, als je het allemaal erg duur zou vinden.
Paarse stokke en er erg blij mee. Moet nog gebruikt gaan worden maar zover tot nu toe tevreden. Wel al samen met vriendin op pad geweest met haar kleine in de stokke en moesten een paar keer in en uit de auto en was erg gemakkelijk in gebruik.
koelstra flexxo, is oud model van MP maar zo goed als nieuw. geen idee wat ervoor betaald is, heb m namelijk gekregen. rijdt super licht en heel wendbaar. met wandelwagen kan je deze volledig inklappen zonder de wandelwagen inzet te verwijderen. mocht ik voor een nieuwe gaan dan zou het absoluut de koelstra latinique worden.
De stokke Xplory van de week van mijn ouders gekregen, ben er ontzettend happy mee. Heel netjes overal afgewerkt en ik vind hem een stuk smaller dan andere wagens die ik gezien heb. Mocht je veel in het bos gaan wandelen enzo dan is deze wagen niet geschikt.
Wij hebben een Teutonia. Goede kwaliteit, ook prettig voor langere mensen, stabiel, duwstang is naar de andere kant te zetten zodat je bij een mulle ondergrond (bv bos of strand) de grote wielen voor hebt, de wandelwageninzet kan ook naar je toe staan. Wij hebben hem tweedehands gekocht, maar hij was nauwelijks gebruikt.
Hier zelfde, maar dan Maxi cosi mura 3 en zonder maxi cosi autostoeltje maar mét parasolletje. Kleur deepblue(2011). Geweldige kinderwagen! Wageninzet kan trouwens ook naar je toe! Maar, als ik 16 weken zwanger ben(= als de baby goed is blijven plakken) gaat hij de verkoop in.. Moet aan de duowagen! Hij is echt nog geen jaar gebruikt en zgan. Dus mocht je interesse hebben, PB maar Je krijgt er alle regenhoezen, parasol met clip en de dooky bij! Adaptors voor maxi cosi etc. zitten er ook bij!!
Hier ook een maxi cosi mura 4, geweldige wagen. Hij voelt lekker stevig en stabiel aan, rijdt erg soepel, erg compact in te klappen, zitje kan helemaal plat en 2 kanten op en de wagenbak is lekker groot (mijn zoontje is nu 6 maanden en past er nog met gemak in).
haha zo kan je het ook bekijken, hier ook een Joolz day met zelfde spullen als hierboven Ennnnnnnn hij past in een c1 auto )wel grote wielen eraf maar dat is met veel kleine autootjes
Hier ook de Joolz Day, special edition 2011 (nautic) 619 voor betaald incl maxicosi met adapters. En bij de wagen zit een luiertas, voetenzak, regenhoes en muggenet. Was een showmodel, die net uit de verpakking werd gehaald (kon er dus gelijk weer in ) Bij babydump in Eindhoven gehaald, daar hebben ze heel veel showmodellen staan. Waarom de Joolz? Kan klein ingeklapt worden, rijd super fijn en voelt erg degelijk aan. Als we niet tegen deze aanbieding aan waren gelopen, waren we voor de Mutsy 4Rider gegaan.