Kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ssgerundt, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AppleBlossom

AppleBlossom Actief lid

29 sep 2011
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joolz Earth..
    Vonden we een stabiele, comfortabele wagen en ook geschikt voor lange mensen.

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Mutsy transporter idd van 379 bij babydump, en ik vind hem ideaal. Nu bijna 6 maanden in gebruik. Zou dezelfde zo weer kopen.

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Maxi cosi mura 4.
    Aangeschaft in september 2011 voor € 180 + € 460= € 640 ('oud' model van 2011, nieuwe collectie kwam er aan), maar kregen 40 euro korting omdat we de verzorgingstas er niet bij wilden dus uiteindelijk € 600 betaald. Kregen wel de maxi cosi cabriofix er gratis bij.

4. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Wij hebben de beige Stokke Xplory gekregen van mn ouders.
    Ben er erg blij mee! Ik vind het een super wagen.
    Ze hebben €900 betaald, met een gratis luiertas en Stokke voetenzak erbij.

5. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik vindt het totaal geen must dat de wandel wagen ook naar je toe kan.

Mijn dochter vindt het ook niks aan trouwens om na me toe te kijken.
    Ze kijkt liever de wijde wereld in!

Heb nu een quinny zapp xtra buggy erbij en als ik hem na me toe zet....Pfoee drama!

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    een Quinny via mp voor 100 euro

7. Mrs Smeerkaas

Mrs Smeerkaas Niet meer actief

Iemand ervaringen met de Quinny Buzz 4? Kan ik wellicht overnemen..

Wil wel een wagen die zowel op de stoep als in het bos gemakkelijk loopt, niet te breed en t liefst zo klein mogelijk op te bergen ivm gebrek aan ruimte in de berging..

8. The girls

The girls Lid

22 jun 2011
    50
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben de bugaboo Cameleon en de Easywalker duo.

9. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Dit is inderdaad meer voor de mama dan dat het voor je kindje fijn is. Mijn zoontje heeft het nu al, als hij aan het morren is in de kinderwagen doe ik de kap naar beneden en dan is hij lekker rustig. Kan hij lekker de wereld in kijken.

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.837
    3.630
    113

Voor hele kleintjes vind ik het vooral prettig dat ze niet met hun gezichtje richting weer en wind zitten.

11. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Tja mijn kleintje zal in de zomer naar de wandelwageninzet gaan, maar in de winter is het idd anders.

12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    wij ene mutsy transporter bij Babydump voor geen idee whahah. Maar had gratis MC en lueirtas. Tja en indd het van je af zaitten maarja Tycho vindt het prachtig, kan ie alles mooi zien! En in weer en wind zitten met zn gezichtje? Doen we niet aan, want als het waait of regent of er is een koude wind, trek ik gewoon het regenscherm erover heen!

x

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bugaboo cameleon. Weet niet meer precies wat ie kostte. Volgens mij moest ik 1000 euro afrekenen incl voetenzak, maxi cosi, maxi cosi adapters en easyfix.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wandelwagen naar je toe zetten vind ik wel fijn. Gebruik het op zich niet heel vaak. Maar het is wel handig dat die stang wegkan als je aan een tafeltje gaat zitten ofzo.

Ik vond het belangrijker dat die grote achterwielen ook voor konden. Heb ik nu al een paar keer echt profijt van gehad in de modder of de sneeuw.

15. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Is de Babydump nu echt de beste winkel om een nieuwe kinderwagen voordelig aan te schaffen? Of hebben ze gewoon een ontzettend goed imago op gebouwd als de goedkoopste? Ik ben wel benieuwd, vind het via internet toch lastig vergelijken soms (wat je er wel en niet bijkrijgt. :) En kun je op het complete pakket bijvoorbeeld nog afdingen?

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dames die mutsy transpoter hebben heet het op de babydumpsite transaction ?

17. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Mijn stokke was bij van Asten goedkoper dan bij babydump ;)

18. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Bedankt voor de tip, ik heb even gekeken, daar zitten wel goede aanbiedingen bij zeg! Ik denk dat het voor ons wel de moeite loont om een keer naar Tilburg te rijden hiervoor. :)

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Maar als het ergens anders goedkoper is moet je dat bij babydump zeggen en krijg je het nog goedkoper!

20. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Wij hebben een bugaboo cameleon 2010, voor 400,- inclusief voetenzak en adapters van Marktplaats. Ben dr echt héél erg blij mee. Lekker compact, stuurt fijn, heel klein in te klappen..
    Had hiervoor een mutsy, wereld van verschil. Vond het bakje daar veel te klein, dochter kon dr met 3 maand niet meer in!

Deel Deze Pagina