Mutsy transporter idd van 379 bij babydump, en ik vind hem ideaal. Nu bijna 6 maanden in gebruik. Zou dezelfde zo weer kopen.
Maxi cosi mura 4. Aangeschaft in september 2011 voor 180 + 460= 640 ('oud' model van 2011, nieuwe collectie kwam er aan), maar kregen 40 euro korting omdat we de verzorgingstas er niet bij wilden dus uiteindelijk 600 betaald. Kregen wel de maxi cosi cabriofix er gratis bij.
Wij hebben de beige Stokke Xplory gekregen van mn ouders. Ben er erg blij mee! Ik vind het een super wagen. Ze hebben 900 betaald, met een gratis luiertas en Stokke voetenzak erbij.
Ik vindt het totaal geen must dat de wandel wagen ook naar je toe kan. Mijn dochter vindt het ook niks aan trouwens om na me toe te kijken. Ze kijkt liever de wijde wereld in! Heb nu een quinny zapp xtra buggy erbij en als ik hem na me toe zet....Pfoee drama!
Iemand ervaringen met de Quinny Buzz 4? Kan ik wellicht overnemen.. Wil wel een wagen die zowel op de stoep als in het bos gemakkelijk loopt, niet te breed en t liefst zo klein mogelijk op te bergen ivm gebrek aan ruimte in de berging..
Dit is inderdaad meer voor de mama dan dat het voor je kindje fijn is. Mijn zoontje heeft het nu al, als hij aan het morren is in de kinderwagen doe ik de kap naar beneden en dan is hij lekker rustig. Kan hij lekker de wereld in kijken.
Voor hele kleintjes vind ik het vooral prettig dat ze niet met hun gezichtje richting weer en wind zitten.
Tja mijn kleintje zal in de zomer naar de wandelwageninzet gaan, maar in de winter is het idd anders.
wij ene mutsy transporter bij Babydump voor geen idee whahah. Maar had gratis MC en lueirtas. Tja en indd het van je af zaitten maarja Tycho vindt het prachtig, kan ie alles mooi zien! En in weer en wind zitten met zn gezichtje? Doen we niet aan, want als het waait of regent of er is een koude wind, trek ik gewoon het regenscherm erover heen! x
bugaboo cameleon. Weet niet meer precies wat ie kostte. Volgens mij moest ik 1000 euro afrekenen incl voetenzak, maxi cosi, maxi cosi adapters en easyfix.
wandelwagen naar je toe zetten vind ik wel fijn. Gebruik het op zich niet heel vaak. Maar het is wel handig dat die stang wegkan als je aan een tafeltje gaat zitten ofzo. Ik vond het belangrijker dat die grote achterwielen ook voor konden. Heb ik nu al een paar keer echt profijt van gehad in de modder of de sneeuw.
Is de Babydump nu echt de beste winkel om een nieuwe kinderwagen voordelig aan te schaffen? Of hebben ze gewoon een ontzettend goed imago op gebouwd als de goedkoopste? Ik ben wel benieuwd, vind het via internet toch lastig vergelijken soms (wat je er wel en niet bijkrijgt. En kun je op het complete pakket bijvoorbeeld nog afdingen?
Bedankt voor de tip, ik heb even gekeken, daar zitten wel goede aanbiedingen bij zeg! Ik denk dat het voor ons wel de moeite loont om een keer naar Tilburg te rijden hiervoor.
Maar als het ergens anders goedkoper is moet je dat bij babydump zeggen en krijg je het nog goedkoper!
Wij hebben een bugaboo cameleon 2010, voor 400,- inclusief voetenzak en adapters van Marktplaats. Ben dr echt héél erg blij mee. Lekker compact, stuurt fijn, heel klein in te klappen.. Had hiervoor een mutsy, wereld van verschil. Vond het bakje daar veel te klein, dochter kon dr met 3 maand niet meer in!