Hmm, goed punt Meandor, zijn er meer mensen met de ervaring dat de Mutsy reiswieg snel te klein is? Wij verwachten wel een lang kindje.
koelstra latinique inclusief maxicosi, voetenzak en luiertas 300 euro. Bij babyentiener.nl Hele fijne wagen, lijkt heel groot, maar in de tussentijd past hij in elke auto, ook hele kleine. Ik zou zo deze weer uitzoeken en Timme past nog steeds in de bak, dus ook geen probleem.
Wij hebben de Mutsy Rider en het is een hele fijne wagen. Wij hebben deze gekregen van mijn schoonouders. Wat we er erg prettig aan vinden is dat de maxi cosi erop kan. Hiervoor heb je wel aparte opzet stukjes nodig, maar dat is heel gemakkelijk. De wagenbak wordt inderdaad best snel te klein, althans als je het vergelijkt met die wagens van vroeger, waar kinderen bijna tot 1 jaar oud in konden! Onze meid is nu 7 maanden en groeit exact volgens de 'ideale' lijn van het CB. De wagenbak is nu eigenlijk te klein, maar het gaat nog nèt! Vraag me af of er werkelijk zoveel verschil is in de formaten van de wagenbakken, maar het navragen waard lijkt me
Met 3 maanden al uit de wagenbak van de Mutsy? Kan ik me bijna niet voorstellen.... Dan moeten jullie wel een erg grote baby hebben zeg! Onze meid groeit als kool en is nu ruim 70 cm met 7 maanden. Toch kan ze nu nog net aan in de wagenbak van de Mutsy. Baby's liggen vaak met hun beentjes in 'kikkerstand' en als ze nog maar een klein beetje ruimte boven en onder hebben is de wagenbak nog ruim genoeg. Het is verder belangrijk om je kleine zo lang mogelijk in de wagenbak te vervoeren ivm de sterkte van het ruggetje. Pas als kinderen helemaal zelfstandig rechtop kunnen zitten (rond de 6 maanden) kun je ze in het zitgedeelte plaatsen. Sommige zitgedeeltes kunnen helemaal plat, maar qua ondersteuning van het ruggetje is het echt beter om de wagenbak zo lang mogelijk te gebruiken (ivm het matrasje dat hierin zit).
Onze dochter is altijd langer dan gemiddeld geweest en heeft bijna 9 maanden in onze kinderwagenbak van de Bugaboo gelegen. De bak van de Bugaboo is smal maar écht lang. Ik vond het ideaal! Overigens verder helemaal fan van de Bugaboo. Treny en degelijke uitstraling en hij rijdt zo super licht. Ook nog eens super klein op te klappen overigens. Ook leuk: heel veel soorten bekleding verkrijgbaar dus voor een volgende kun je bijv. een nieuwe kleur kap kopen.
Ik heb een oude urban jungle van marktplaats voor 150 euro gekocht. Ik gebruik hem nu al ruim drie jaar en ben er super blij mee!
Quinny Freestyle... - Super wagen, kan er over elk wegdek mee - Maxi-cosi past er op - Wandelwagen kan er niet naar je toe Neem ook niet altijd me wagen mee, me ouders hebben er ook 1, dus ga niet onnodig slepen als ik die kant uit ga En daar kan de wandelwagen wel naar je toe. Hier trouwens met 4 maanden uit de wagenbak van Quinny en de andere wagen(merk vergeten) Maar ik heb wel een lang ventje. Als ik ga wandelen zet ik hem in de MC (ga niet lange wandelingen maken) die maak in de wagen bij me ouders die wandelwagen kan lekker liggend staan...ik wil nl. dat me kleine te veel zit zolang die nog niet helemaal zelf kan zitten....