Quinny luiertas (kleur papillon - topline)

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Fibi, 8 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hé hoi,

Zoals de titel al aangeeft. Ik ben op zoek naar een Quinny luiertas in de Topline kleur Papillon. Ik heb de Speedy SX al in die kleuren maar zou graag de tas in dezelfde kleur willen hebben. In mijn album staat de Speedy voor als je niet weet welke kleur ik bedoel. ;)

De tas mag dus tweedehands zijn maar mochten jullie tips hebben waar ik deze tas goedkoop(er) kan krijgen dan hoor ik het ook graag!

Alvast bedankt voor de reacties!

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zit er dus ook mee dat er voor mijn wagen nergens meer een luiertas te krijgen is. waarschijnlijk omdat het model 2006 is. ik zoek de apple green reflector maar hier in tilburg overal uitverkocht. succes met verder zoeken en hopelijk weet iemand waar ze nog te krijgen zijn.

3. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Volgens mij moet de papillon kleur nog wel steeds verkrijgbaar zijn, maar anders is tweedehands voor mij ook geen probleem gelukkig.

Jij ook succes met het verder zoeken! ;)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb zelfs marktplaats afgestreumt maar echt kan hem niet vinden, ze hadden er eentje in het zwart maar toch dit is niet wat ik wil die hebben ze ook nog in de winkel.

5. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Ik heb die luiertas besteld bij de baby dump in roelofarendsveen. Wist ook niet dat ze bijpassend hadden, want ze hingen niet in de winkel en staan ook niet op de site. Misschien kan je even bellen. (kijk voor nummer op www. baby-dump.nl

Hopelijk heb je hier iets aan.

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  7. heb hem zelf ook nog in gebruik

ik tikte bij marktplaats luiertas papillon en iets tevoorschijn,was kinderwagen,voetenzak en lueirtas,maar OOK LLOS TE KOOP

dit is de titel op marktplaats

quinny reiswieg topline papillon+ luiertas+ vz maxi cosi

groettjes

8. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    :oops: Zie nu pas dat jullie gereageerd hebben, sorry hoor dames! Ik ga zeker ook Marktplaats in de gaten houden. Babydump heb ik qua levering en service een beetje moeite mee, maar ik zoek gewoon nog even verder.

Nogmaals bedankt hoor! ;)

9. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Heb hem vandaag toch maar bij Baby-Dump besteld (als het goed is wordt ie binnen twee weken geleverd).

Dus wat mij betreft mag het topic op slot!

Gr. Fibi

10. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    ok

Deel Deze Pagina