Zijn er dames wel eens bij de negenmaandenbeurs geweest? Denk erover on februari te gaan, maar weet niet of het vooral leuk is als je zwanger bent of juist ook als je baby paarmaanden oud is.
Is juist ook erg leuk als je baby een paar maanden oud is! Er zijn namelijk volop stands met babyvoeding, luiers, speelgoed, kleertjes, enz!
jaah ga elk jaar! erg leuk! ook idd als je al een kindje hebt.. leuke aanbiedingen.. en sowieso is de huishoudbeurs dan ook en dat is ook erg leuk! echt een aanrader.. en in het blad wij zit voor die tijd ook altijd een leuk bonnenboekje met aanbiedingen en bonnen om gratis dingen op te halen
Ik ben van plan om in februari voor het eerst te gaan. Moet dan nog een kleine drie maanden, dus lijkt het me leuk om inspiratie op te doen. Heb geen idee wat ik er van moet verwachten, maar mensen in mijn omgeving waren enthousiast erover
Ik zou graag meteen willen vragen of het wat is, de 9 maandenbeurs? Kan je er leuke dingen weghalen voor minder geld?
Ik ben er geweest toen ik een maand of zes zwanger was en het was werkelijk een van de ergste ervaringen die ik heb gehad Het scheelde weinig of ik was al die mensen met trekkoffertjes gaan schoppen... Maar je kunt er inderdaad leuke ideeën opdoen en leuke dingen kopen, maar of het nu ook goedkoper is, in ons geval niet.
Ik ben afgelopen keer geweest, was toen heel pril zwanger. Was wel leuk maar kon er nog niks. Is het leukste als je of tussen de 20 à 30 weken zwanger bent of als je baby er al is. Ik wil in feb. Denk ik wel weer gaan. Maar vooral omdat ik gek ben op gratis.
O ik vind het zooo jammer! Ik ben 14 feb uitgerekend, en ik had juist zo graag naar de 9 maanden beurs gewild!!
Ik wil ook gaan, ook al is dochter dan bijna 1. Ben ooit met vriendin geweest, die had de jongste toen net 1 jaar, maar was erg leuk. Leuke aanbiedingen voeding enz. Ik zag dat ze dit jaar een woezel en pip tas verkopen als beurstas. Die moet ik hebben!
Ik ben vorig jaar geweest en moest toen nog 6 weken voor mijn bevalling. Wij zijn er vrij snel overheen gelopen omdat ik heel veel last had van mijn bekken. Ik vond het erg leuk! Eigenlijk ook doordat je zo veel "gratis" dingetjes kon ophalen die ik nu nogsteeds gebruik (speeltje fisher price, lepeltje(s) Nuby, mini nachtlampje op batterij, sokjes Noppies). De aanbiedingen vond ik per kraam heel erg verschillend. De ene kraam had bijna weggeef prijzen en de andere kraam gaf net aan 15% korting (wat ik weinig vind!). Zeker de moeite waard als je veel geduld heb (onwijs druk en de meeste met kinderwagen, trolley of rolstoel) en je dus voetje voor voetje moet lopen. De plekken waar je wat gratis kan halen is af en aan druk dus zal je vaak ook in de rij moeten staan.
Wij gaan dit jaar ook weer! Heb er nu al zin in! Ergens volgende week krijg je ook weer een mail waarmee je twee kaarten voor de prijs van 1 kan kopen!
Goed om te weten, dan moet manlief extra goed zijn mailbox in de gaten houden hij kreeg namelijk vorig jaar ook die mail. Voorgaande jaren gingen we alleen naar de hhb maar dit jaar lopen we zeker even de negenmaandenbeurs op In welk nummer van wij jonge ouders zit dat bonnenboekje eigenlijk?
Ik hoop te kunnen gaan, maar moet tegen die tijd nog maar een maand. We zullen zien of het gaat lukken
ik ben er al een paar keer geweest met een groepje vriendinnen omdat je tijdens de huishoudbeurs ook toegang hebt tot de 9 maanden beurs. Maar dat is tegelijkertijd ook het nadeel ervan veel mensen met zon koffer enzo haha.. Als je net als ik vanuit Limburg moet komen is het waarschijnlijk niet goedkoper maar hangt er ook vanaf of je die treinkaartjes acties tegen die tijd weer hebt dan scheelt het wel iets (voorheen kwam ik vanuit mijn vorige woon plaats Enkhuizen dat viel qua reistijd wel mee) & Meestal hebben ze eind november de actie 2 kaartjes voor de prijs van 1 dat heb ik vorig jaar ook gedaan scheelt ook weer wat. maar sommige gratis acties zijn wel leuk daar en je hebt ook toegang tot huishoudbeurs. Ik zit er misschien ook aan te denken om in februari te gaan maar twijfel nog omdat ik nu dus vanuit limburg moet gaan. Is echt heel erg leuk zowel als je zwanger bent als dat je een klein kindje hebt.
Ik ben van plan ook te gaan. Ons kindje is dan ruim een maand. Vraag me alleen af of ze ook een ruimte hebben waar je borstvoeding kan geven eventueel?
Het is leuk om overheen te lopen, tot nu toe steeds overheen geweest omdat we toch naar de huishoudbeurs gingen.. Nu hoop ik toch te kunnen gaan in februari, terwijl ik dan nog ongeveer een maandje te gaan heb!