kinderwagen

Discussion in 'De babyuitzet' started by beebj, Jan 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,055
    2,920
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij komen altijd achterom binnen. Je staat dan in de keuken. Als hij nat is, laat ik ´m daar eerst uitdruipen. Dan kunnen we zo met een doekje het natte wegvegen. Daarna gaat hij altijd de gang in voor de voordeur. Die gebruiken we toch niet. De buggy ligt standaard in de auto.

2. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    De onze staat in de woonkamer. We wonen ook op de eerste verdieping, geen lift, en de trap is buiten dus geen trappenhuis waar we hem kunnen stallen. Heeft een vriendin van me wel, onder de trap, vastgemaakt aan de trapleuning met een fietsslot. In een afgesloten trappenhuis. Maar zij woont op de 3e zonder lift dus dat zou wel heel veel sjouwen zijn...
    Wij dachten eerst dat ie wel in de schuur kon maar dat past niet, en onze gang is te smal, dan kunnen we er niet langsaf, dus bleef de woonkamer over. Wij hebben een soort zeil, ik kom even niet op de benaming, dat kan beter tegen natte banden. En de buggy ligt voorlopig in een doos bovenop de kast haha

3. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Vinyl bedoelde ik:D

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    In de gang. Tja erg handig is het niet maar ik wil hem niet in de woonkamer en ook niet in de auto (straks jatten ze mn auto en dat is dan ook dag kinderwagen) in de schuur is het te koud.

5. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    2,890
    636
    113
    Hahaha..hier moest ik echt even om lachen:D
    Als ze mijn auto jatten, dan maak ik me daar iets meer zorgen om dan om de kinderwagen :)

6. Anne1988

Anne1988 Actief lid

Mar 20, 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Bij ons lag ie eerst standaard in de berging (we wonen 3 hoog zonder lift). Nu ligt ie eigenlijk altijd in de auto van mijn vriend. En ik heb een buggy in mijn auto liggen.

7. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Eerst stond de kinderwagen bij ons in het voorportaaltje bij de voordeur (jaren 30 huis). Dat was wel onhandig want als je weg wilde moest je steeds de kinderwagen ophalen. Dus die stond al vrij snel in de aanbouw en daar staat hij nu de wandelwageninzet erin zit nog steeds.

Share This Page