Ik was aan het denken om ons babykamertje met mintkleurige accessoires van Koeka aan te kleden, d.w.z. ledikantdekentje, lamp en aankleedkussenhoes. Ik kom er alleen niet over uit wat ik met de muur moet doen. Ik hou niet van drukte en wil dus zou weinig mogelijk ophangen. Het liefst wil ik gewoon een mooie rustige muur eventueel in een mooi kleurtje met naamletters of zo om het geheel aan te kleden. (Het is een erg klein kamertje.) Welke kleur zorgt ervoor dat het mint mooi uitkomt? Ik kan de muren ook wit laten maar dat is wel erg kaal, dan moet ik de letters bijvoorbeeld weer mint maken maar lijkt me lastig om precies de kleur mint te vinden die Koeka gebruikt.
Grijs of een beetje beige bruin ( als je bij google afbeeldingen koeka mint intypt krijg je wel wat mooie ideeën)
Goh bij mint past wel veel denk ik! Lichtbruin, lichtgrijs, wit,... Wij gaan 1 mintgroene accentmuur nemen en de andere 3 lichtbruin waarschijnlijk, en dan werken met pastelroze accesoires
Persoonlijk vind ik grijs of een wat donkere tint blauw mooi bij mint. Bijv een muur dat kleurtje, de rest wit en dan met accessoires in mint. Vloerkleed, rolgordijn/gordijn of kussentje in de kleur van de muur en helemaal leuk.
Dankjulliewel! Ik dacht eerst aan grote naamletters verven in de accentkleur, maar het lijkt me moeilijk om aan bijvoorbeeld een sapphire of mintkleur te komen die zal matchen met de Koeka kleuren. Als ik er echt niet uitkom (vind het altijd zooo lastig om verf uit te gaan kiezen, aan de muur komt het toch anders uit) laat ik het geheel misschien wel wit...
Wij hebben vandaag de muren dit kleurtje geverfd. (Leem heet de kleur) Voor de decoratie hebben wij de kleuren zand/creme en mintgroen gekozen.
Kun je niet met het ledikant laken naar een goede verfwinkel gaan/schilder bellen en vragen of ze die kleur kunnen maken voor je? Niet geschoten is altijd mis toch