Misschien een hele domme vraag maar ik kan het echt niet vinden Wij hebben tweedehands een hele mooie kinderwagen gekocht die nauwelijks gebruikt is. Nu zijn de banden wat slapjes en wilde die oppompen met de fietsenpomp maar nu heb ik een speciaal ventieltje nodig. Kan ik die gewoon in een fietsenzaak of bij Heuts kopen bijvoorbeeld of waar moet ik dat halen? We willen wel dat we hem na de geboorte snel kunnen gebruiken dus dan is het wel fijn als de banden opgepompt zijn. Trouwens, dan nog een vraagje, 1 week na de geboorte (wordt met 38 weken gehaald dus vandaar dat ik weet wanneer) moet ik in de middag weg, dan heb ik ergens een afspraak, mag de kleine dan al buitenshuis komen of moet de baby eerst weken binnen blijven?
Ja bij een fietsen zaak. Tis volgens mij dezelfde als een kruiwagen ventiel De baby mag naar buiten als hij weet op zn geboortegewicht zit volgens mij
ja volgens mij is het gewoon zo een simpel verloopstukje. voor je andere vraag... denk dat dat een beetje aan de baby ook ligt en hoelang je buiten blijft.
Nou was niet echt de bedoeling om lang naar buiten te gaan maar moet dan naar een afspraak en wilde de baby dan meenemen, dus is meer in de auto 15 minuten, 1,5 ergens binnen en dan weer 15 minuten in de auto naar huis. Als het echt niet gaat dan moet ik al direct een oppas regelen want als ik niet zelf kan autorijden dan moet mijn man me brengen en als ik wel zelf kan autorijden dan kan mijn man thuis blijven bij de baby. Nou dan moet ik even kijken bij de fietsenwinkel of even bij Heuts naar binnen lopen.
Ik zou die afspraak afzeggen, een week na de geboorte ben je misschien nog helemaal niet op de been. Als het met je artsen is dan misschien even overleggen wat zij er van denken.
Je mag naar buiten met de baby zodra hij weer op zijn geboorte gewicht zit. Het liefst nog iets erboven Weet niet of je je na een week alweer zo fit voelt voor een afspraak
Nou ja, die afspraak is erg belangrijk maar mocht ik me echt niet goed voelen dan kan ik die verplaatsen. Dan kijk ik gewoon eventjes hoe het dan gaat.
Als je die afspraak kan verplaatsen ondanks dat hij heel belangrijk is zou ik t doen... Een week na je bevalling is wel heeeel optimistisch
Nou dat valt ook wel mee met hoe optimistisch dat is hoor. Hangt echt puur van je bevalling af. Ik kon direct weer lopen en ging na 2 dagen zelf op pad.
Maar OT; geen idee waar je die ventieltjes kunt halen.. Hier kan ik ze gewoon met een klein fietspompje oppompen maar ze zullen dat vast wel hebben bij een fietszaak. Anders een band meenemen (als die eraf kunnen dan)?
Ja we gaan morgen eens informeren bij Heuts, die hebben ook veel fietsspullen en ook voor andere zaken, zo nodig inderdaad eventjes een band meenemen. Ja ik vraag me ook af of 1 week na de bevalling echt te snel is, ben namelijk niet van plan om dagen binnen te blijven want daar word ik echt depressief van. Zodra het weer een beetje gaat wil ik ook af en toe een blokje om met mijn mopshondje, gewoon weer een beetje bewegen en die afspraak heeft het voordeel dat ik alleen maar hoef te zitten. Maar goed, mocht ik me nou echt niet goed voelen dan verplaats ik die sowieso wel.