Hoi hoi! Ik wil graag een wiegje kopen voor de eerste week/weken in de slaapkamer. Ik zag een deal bij wiegjes.eu : Wiegjes Baby wieg | Wiegje set compleet Roze , maar ik vraag me af of dit matrasje goed genoeg is. We willen de baby snachts bij ons, maar overdag gewoon in haar eigen ledikantje op haar slaapkamer of beneden in de wagenbak/wipper. Ik zag dat het matras is van polyether vulling sg20. Iemand die er ervaringen mee heeft? Of tips? We willen het goed, maar ook weer niet te duur (stom he), omdat ik haar eigenlijk het liefst zo snel mogelijk aan haar eigen kamertje wil laten wennen. Iemand ook ervaringen met die site? Heel erg bedankt alvast.
De site is gewoon een 'dochter' van Van Asten. Ik heb bij mijn zoontje zo'n zelfde matras gebruikt, ook alleen voor 's nachts. Hij heeft er ongeveer 3 maanden op gelegen, matras was nog prima. Ik ga het nu weer gebruiken voor m'n aankomende kindje terwijl het volgens mij maar 10 euro ofzo heeft gekost.
okee. Ik zag dat het polyether was sg20. en las dat dat wel snel de soepelheid verliest, maar dan denk ik, ik wil haar misschien maar een week tot een maand bij me op de kamer hebben. Ik weet niet of dat straks nog zo is, maar wil haar wel snel laten wennen aan haar eigen kamertje. Ik zie zoveel dingen over matrasjes, dat ik door de bomen het bos niet meer zie...
Ik had ook een simpel matrasje van dat materiaal. Ze sliep er maar 2 of 3 maanden in.. Daarna ging ze naar haar ledikant en toen heb ik een goed en beter ventilerend matras gekocht (van koudschuim) Ze slaapt nog steeds naast ons trouwens.
heb een ledikantje op haar kamer staan met een koudschuim matras.. Ik heb toch de deal besteld. Ik heb zoiets, ik kan altijd nog een ander matrasje kopen als het niet fijn is. Het is inderdaad maar voor even hoop ik.