hoelang vriendenboekje thuis?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door priscilla1987, 24 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi mama's hoelang hadden jullie een vriendenboekje thuis van een ander kindje hier is die nu al 2 weken weg..en dat kindje heeft hem niet zeg de mama terwijl ik samen met me zoon het aan hem hebben gegeven..

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    Probeer hem altijd de volgende dag of hooguit twee dagen terug te geven.Maar bij dochter heeft het ook weleens twee weken geduurd voor hij terug was. Had de moeder toen ge appt maar die was er steeds niet aan toe gekomen.

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Meestal 2 dagen of als hij op een vrijdag word gegeven dan gewoon die maandag na het weekend.

2 weken is wel heel erg lang. Ik zou gewoon even vragen of ze nog even voor de zekerheid wilt kijken of ze hem echt niet heeft. En weet je zoontje zeker dat hij hem aan dat kindje heeft gegeven? Ik heb die jongste van mij van 4 ook wel eens horen zeggen en toen bleek dat hij inmiddels alweer bij 5 verschillende kindjes was geweest hihi.

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    Klopt hier ook weleens. Nee was zeker dat ie bij Pietje lag. En opeens kwam klaasje er mee aan en hadden er inmiddels nog meer ingeschreven

5. mumija

mumija Niet meer actief

Als hij hem ´s morgens al krijgt, neem ik hem om 13.00 vaak alweer mee terug.
    Krijgt ie hem 's middags pas mee, dan neemt ie hem de volgende ochtend mee terug.

Twee weken is wel heel lang hoor pfff. Zo'n kindje is dan toch benieuwd naar z'n boekje? Snap niet wat ouders dan in hun hoofd halen hoor door zo'n vriendenboekje zo lang thuis te houden.

6. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wij proberen het de volgende dag terug te geven maar als het op een dag is dat ze uit de naschoolse komt en ook wij laat thuis zijn dan wordt het een dag later

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo snel mogelijk in elk geval.

2 weken idd best wel lang.

Ben wel c snel door mij pasfoto.s heen met die vriendenboekjes.😌

8. p1982

p1982 Niet meer actief

hier max 2 dagen

pasfoto;s gekopieerd in kleur

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    De volgende dag. Pasfotos plak ik niet, dan ben ik 20 pasfotos per jaar kwijt. Laterrrr

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    onze dochter kreeg gister het boekje terug waarvan we niet meer wisten dat we hem hadden. is wel 2½ jaar weg geweest...

11. mumija

mumija Niet meer actief

Pasfoto's kopieer ik ook altijd gewoon. Vind het niks, geen foto plakken..:)

12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    2-3 dagen. bij ons op school deelt de juf de boekjes uit. kindje levert het boekje in bij de juf en geeft die aan een ander kindje. zij houd ook in de gaten dat het boekje terug komt. erg handig. de juf houd in de gaten dat alle kindjes aan de beurt komen en niet steeds dezelfde kinderen overgeslagen worden omdat ze "niet leuk" zijn.

13. Poppedoes

Poppedoes Niet meer actief

Dit vind ik eigenlijk wel een heel slim idee van de juf..

Hier probeer ik het binnen 1-2 dagen terug te brengen, maar ik ben best een chaoot dus ik vergeet het weleens :)

Mijn dochter is hem wel eens 3 weken kwijt geweest. Zat er halverwege nog een week vakantie tussen, duurde het daarna nog een week. Dat vond ik wel extreem lang. Mijn dochter kraait er verder niet naar, maar kan me voorstellen dat het vervelend is.

14. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Hier geef ik ze zo snel mogelijk terug, vind die boekjes helemaal niks om thuis te hebben

15. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Hier ook Max 2 dagen :)

16. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Hier is 'ie al sinds voor de zomervakantie spoorloos verdwenen... Er is één kindje dat zegt dat het boekje bij haar thuis ligt maar volgens haar ouders is dat echt niet zo... ik heb nu maar een nieuwe gekocht en dan beginnen we maar opnieuw..

Zelf geef ik het boekje ook weer zsm terug. Wil het liever ook niet te lang thuis hebben liggen met de kans dat ik het dan helemaal vergeet!

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik probeer het binnen een paar dagen terug te geven. Laatst niet gelukt omdat mijn man het opgeruimd had ;), gelukkig dacht ik er wel aan en heeft ie toen een week hier gelegen.

Pasfoto kopiëren wij hier tig keer op een a4tje, vind het echt niet leuk als iemand er geen pasfoto bij doet.

Hier gaan de vriendenboekjes vaak meteen door naar een ander kindje, ik zeg ze wel dat ze het zelf moeten onthouden en dat gaat goed nu.

18. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft hem toevallig maandag teruggekregen. Was al weg vanaf de herfstvakantie! Best een tijdje.

19. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ook! Scan ze in, print ze op foto papier en plak er altijd 1tje in. Vind het zo jammer als ze hem terug krijgt en van t kindje zit geen foto, omdat ze zelf niet kan lezen vind ze t zo leuk de kindjes te bekijken thuis haha

20. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ja ik ga vandaag nog eens vragen want baal er wel van hopelijk is die snel terug

Deel Deze Pagina