Kinderwagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Framboosje, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Framboosje

    Framboosje Actief lid

    17 okt 2005
    259
    0
    0
    Hoi,
    Ik had jullie graag wat advies gegeven ivm kinderwagens,ik heb een jaar in een babyspeciaalzaak gewerkt en heb ook al het één en het ander gezien...
    Wat ik jullie aanraad van buggy is ofwel een bugaboo (die zijn prijzig maar je hebt waar voor je geld) ofwel een koelstra,die zijn beiden qua stevigheid en comfort het beste.Wat ik afraad is zeker en vast de Quinny Buzz en voor de oudere kinderen de Quinny Zapp,daar hadden we niet anders dan problemen mee.De Buzz is nog maar nieuw dus het is normaal dat die nog wat kinderziektes heeft.Pericles is dan ook weer een heel goed merk maar die zijn enorm lomp in opplooien en daar heb je een serieuze koffer voor nodig.Als ik ooit kinderen heb,dan word het zeker en vast een bugaboo cameleon of een koelstra. ;)
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik vind de Koelstra ook wel enorm mooi!
     
  3. Framboosje

    Framboosje Actief lid

    17 okt 2005
    259
    0
    0
    Ja idd en die rijden echt supergoed en daar kwamen er NOOIT klachten van binnen.
     
  4. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik heb net de kinderwagen gekocht bij (ja echt) Halvords! die was zeer scherp geprijst en zag er echt heel goed uit. Had ook een keur merk en was als beste getest door de consumenten bond. Heel compleet en goede materialen. Zeer stabiel ook. Ben benieuwd hoe het is om er mee om te gaan als ik een kleintje heb.
    Wie heeft er nog meer zo'n kinderwagen? ;)

    voor foto's; http://groups.msn.com/snoopypeanuts
     
  5. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Haha ik heb de buzz gekocht... Al een tijdje geleden... Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog over geen enkele kinderwagen alleen maar positieve dingen heb gehoord... Op elke wagen heeft altijd wel iemand wat aan te merken... En moest ie tegenvallen dan merken we het vanzelf wel toch ;)
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik heb dus de Quinny 3 in 1 maar wel de 4 wieler, wat Vicky ook al zegt, zoveel mensen zoveel wensen.....
     
  7. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    En ik de Quinny y2k van 5 jaar geleden. Was toen de Rolls Roys onder de kinderwagens. Die doet het nu ook nog prima.
     
  8. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Wij hebben de Quinny Speedy XS gekocht, prima wagentje volgens mij.
     
  9. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik heb ook de nieuwste buzz
    maar of die idd problemen gaat geven daar moet ik nog achter komen
    we gaan ervan uit van niet maar de tijd zal het ons leren
    hopelijk valt het allemaal mee want zo goedkoop was die niet heb wel alles erop en eraan trouwens dus maxie ,bak en wandel maar dan nog wast nie goedkoop :)

    gr debbie
     
  10. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik had er eentje uit de neckermann van mijn ouders gekregen.
    Goed en goedkoop.
    De reden?
    Gewoon omdat ik geen geld heb om een wagen van 600 euries te kopen.
    Ik kon en kan dat niet opbrengen, en het maakt niet uit in wat voor wanderwagen de kleine ligt.
    Als het maar lekker warm, tochtvrij, en droog blijft.
     
  11. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Tuurlijk maakt het niet uit wat de wagen kost die van ons was 650.- met alles erop en eraan we hebben m van schoonouders gekregen, en kan me goed voorstellen dat niet iedereen dit op kan brengen want het is nu eenmaal een Smak Geld..
     
  12. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Wij hebben de buzz ook met alles erop en eraan... boodschappenmandje is besteld, maar maxi cosi zit erbij, buggy, kinderwagenbak, voetenzakken... Maar hij is idd ook betaald door mijn ouders, als wij het zelf hadden moeten doen hadden we dat ook echt niet kunnen opbrengen. Heb m wel gekocht met 20 % korting bij prenatal, met een kortingsbon
     
  13. Framboosje

    Framboosje Actief lid

    17 okt 2005
    259
    0
    0
    Ik hoop dat je een perfecte Buzz hebt,het voordeel van die Buzz is natuurlijk zijn compactheid en de hydrolische pomp waardoor je amper iets hoeft te doen om hem te openen.Dat is een luxe eraan,ik wil jullie natuurlijk niet bang maken he haha,dit is enkel mijn ervaring ermee! ;)
     
  14. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    owww je maakt mij ook niet bang hoor ;)
    maar toch bedankt voor de waarschuwing had je dat niet ff eerder kunnen doennnnn hahahha nee hoor geintje
    we zien het wel tis gewoon een mooie wagen
    ow dus het mandje kan al besteld worden want dat mis ik idd aan de wagen
    ik zal de winkel eens bellen voor een bestelling dan
    thxxxx voor het mededelen

    gr debbie
     
  15. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij hebben de Quinny XL Comfort, driewieler.
    Hij rijd prima!
    Het enige nadeel vind ik dat de bak waar de baby in het begin in ligt erg smal is bij de armen en erg kort is.
    Mijn zoontje paste er met 4,5 a 5 maanden niet meer in, terwijl hij niet erg groot is.
    Hij lag van kop tot teen en arm tot arm krap erin. Dus toen hebben we het buggy gedeelte er maar op gedaan.
    Wel makkelijk vind ik dat de Maxi-Cosi erop kan.
    Maar als ik nu een kinderwagen zou kopen zou ik niet meer de Quinny kopen.
     

Deel Deze Pagina