Hallo allemaal, Ik ben 22 jaar en ik ben 4 dagen te laat begonnen met een nieuwe strip. Ik dacht dat dat niet zo'n kwaad kon maar later las ik toch dat de eerste week het riskantste is. Ik kreeg ontzettend last van mijn borsten en ben toen een beetje gaan twijfelen of ik zwanger kan zijn. Afgelopen woensdag ben ik gestopt met de pil (dit is in de tweede week van mijn strip). Eerder ben ik wel eens een keer een pil vergeten in de tweede week, ik werd dan een paar dagen later ongesteld. Ik word nu gek van twijfels. Volgende week kan ik pas gaan testen. Graag zou ik willen weten of het raar is dat ik nu niet ongesteld word. Die pijnlijke borsten, kan dat een teken van zwanger zijn? Hoe snel kun je al verschijnselen hebben? Ik denk iedere seconde, ben ik zwanger? Mijn vriend en ik studeren nog dus het zou niet heel gelegen komen maar aan een abortus denk ik niet. Ik zou zo graag willen weten of ik wel of niet zwanger ben. Dan kan ik ook serieus na gaan denken over hoe nu verder?
Inderdaad, vraag staat ook al bij anticonceptie. Dit topic doe ik daarom op slot. Dubbel posten is niet toegestaan. Elvira