Stoel op de babykamer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mirna, 10 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Het is wel niet echt zo'n superbelangrijke vraag, maar ik was toch nieuwsgierig.
    :rolleyes: Laatst hoorde ik van iemand dat je een stoel in je babykamer moet hebben. Ik vroeg mij af, waar je die dan voor gebruikt. Is dat alleen wanneer je borstvoeding geeft, of ook voor flesvoeding? (Ik ben er zelf nog niet uit of het B of F wordt)
    Heeft iemand enig idee of dat normaal is, zo'n stoel?
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja hoor is vrij normaal. Tis echt voor de nacht voedingen, dus fles of borst. Dan hoeft je kindje niet uit zijn/haar kamer.

    groetjes
    natasja
     
  3. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Oh, bedankt!
     
  4. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    het kan wel ja ik heb het met naomi nooit echt gedaan
    ik deed het gewoon op bed want mijn man slaapt toch overal door heen
     
  5. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Ik ga gewoon om mijn eigen slaapkamer bv geven of evt beneden zie het nut er niet van in om er speciaal een stoel ervoor neer te zetten ;)
     
  6. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    tja... Tis waarschijnlijk maar net wat je makkelijk vind....
     
  7. brien

    brien Nieuw lid

    10 aug 2005
    4
    0
    0
    verpleegster
    Eeklo
    wij zetten ook geen stoel op de kamer wan zo veel plaats is er niet meer
    :oops:

    ik ben van plan om BV te geven en dit doe ik 's nachts in ons bed of in de logeerkamer als mijn man de vroegdienst heeft en om hem dus niet te veel wakker te maken
     
  8. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Als het voor mij zover is loop ik wel even naar de woonkamer en ga op de bank zitten. Dat is 3 meter verderop.

    En daarbij is de kamer te klein om er een stoel in te zetten. ;)
     
  9. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik deed voeden ook altijd op bed maar wij hadden toen ook maar een slaap kamer dus dat was het gemakkelijkst.
    Nu heeft ze haar eigen kamer en ik heb daar wel een stoel staan.
    De reden daarvoor is dat ze nog in een ledikant slaapt en dat is gemakkelijker met voorlezen als ze naar bed gaat.
    Later als ze een groot bed krijgt kan je wel op het bed zitten maar dat gaat nu nog een beetje moeilijk.
    Mijn mannetje gaat altijd op de grond zitten maar ik kan dat niet omdat ik last heb van mijn bekken.

    Groetjes Jolanda
     
  10. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik wil graag een schommelstoel kan je lekker inzitten en schommelen terwijl ik bv geef..ook doordat mijn man vrij licht slaapt, en hij anders steeds wakker zou worden..
    Alleen weet ook ik nog niet of t allemaal gaat passen op de babykamer...we zullen zien! ;)
     
  11. Guusje

    Guusje Lid

    12 aug 2005
    93
    0
    0
    Sliedrecht
    jaaa zo n schommelstoel lijkt me ook ideaal :D
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mij ook!
     
  13. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik heb ook geen stoel in de babykamer gehad.
    Nikky sliep bij ons op de kamer, dus ik kroop met haar op ons bed.
     
  14. De eerste 6 maanden voedde ik nando gewoon in ons bed. Hij sliep toen ook bij ons op de kamer. Vanaf het moment dat hij naar zijn eigen kamer ging heb ik hem daar gevoed....eerst op een kussen op de grond,maar dat was geen doen.
    Nando wil namelijk als hij mag kiezen het liefst met mama mee in het grote bed. door hem in zijn kamer te voeden (en hem dus niet uit zijn kamer te halen) weet hij dat hij weer naar zijn eigen bed gaat en het dus nog geen tijd is om op te staan of om bij papa en mama te gaan liggen.
    Echt heerlijk in de schommelstoel van ikea met dat warme slaperige lijfje tegen mij aan......
    nu hoeft dat dus niet meer,maar ook de volgende baby zal na 6 maanden lekker de borst krijgen in de schommelstoel op zijn/haar eigen kamer (na 6 maanden)

    o ja nog een voordeel was dat ik in de stoel niet meer zo snel in slaap viel...in ons bed dus wel met als gevolg dat nando dan uren aan de borst had gelegen bij ons in bed en dus niet meer naar zijn eigen bedje wilde.
     
  15. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Ik voed ook lekker in bed heb het bedje van de kleine ook naast mij staan heerlijk vind ik dat en zo kan ik de kleine lekker in de gaten houden en rustig voeden.
     

Deel Deze Pagina