Ik twijfel enorm. Jamie is nu bijna 10 maanden en staat echt bijna bij alles (box, bed, stoelen, bank enz) Nu zag ik dit op internet: Ik vind het zo leuk, maarja, gebruiken kinderen zoiets of is het dan weer zo'n sta-in-de-weg?
Je hebt ook loop autootjes. Daar kunnen ze achter lopen en ze kunnen er op zitten er dan gaan rond rijden. Volgens mij heb je daar meer aan. Als ik eerlijk ben.
Denk dat je Jamie hier echt wel een plezier mee doet. Wij hebben zoiets van V-tech, de babywalker. Is een enorm succes. Zowel om achter te lopen als om aan de voorkant mee te spelen. Is echt haar favoriete speelgoed, naast de blokkenkar.
Bedankt voor de tips... Ik zag ook deze, die vind ik ook leuk! http://www.intertoys.nl/epages/intertoy ... iew/551547 Maar wat jij zegt is ook waar Lolly... En nu nog een twijfel.... Ik zou het dan graag nu al kopen, zodat hij er lekker mee 'aan de slag' kan.. Maar is het niet meer een cadeau voor een kindje dat 1 wordt? Misschien is dat eerder een idee... maarja, nu staat hij al, dus ik kan m er nu ook al een plezier mee doen denk ik (al heeft hij nog niet heel erg veel evenwicht )
Deze bedoel ik. Wij hebben hem al vanaf een half jaar. Eerste tijd heeft ze vnl met de voorkant gespeeld. Lekker rammen, op knopjes drukken en dansen op de muziek. Inmiddels loopt ze er ook achter.
Ja die lijkt me ook heel erg leuk! Is ook in te klappen toch?(scheelt ruimte) Twijfel nog steeds of ik er nu een aan wil schaffen of wanneer hij één wordt.. Deze vond ik ook, echt leuk!
Podverdorrieeeeeeeee Ik zoek dus ook al een tijdje zo'n ding en twijfel ook of ik het niet als verjaardag cadeau moet vragen (wat vraag je anders?). Echt als je nog 1x hetzelfde doet/denkt/hebt als mij doe ik je wat hoor hahaha Ik vind die van Pendrag het mooiste, waar kan je die vinden?
Haha! Wie doet/denkt/hebt nou weer iets hetzelfde?!?! En wie gaat hier wie iets aan doen (ik was eerder ) Maaruh, die vind ik ook leuk, en die van nijntje! Helemaal geweldig! (ga zo even naar doemere, moet toch nog vanalles hebben, zal bij blokker/prenatal en babydump even kijken of ze die dingen hebben). Ik weet t ook niet... eerste verjaardag of een dezer dagen.. We willen eigenlijk als verjaardagscadeau zo'n legotrein doen (kan papa dan ook lekker mee spelen)
Wij kennen een fysiotherapeute en die raadt (net als een boel collega's) het gebruik van loopwagens om op te zitten af, omdat dit een verkeerde loopbeweging zou stimuleren. Die om erachter te lopen zijn wel weer helemaal goed. Ik heb er zelf geen verstand van (eerste is nog onderweg), maar ik dacht ik meld het gewoon even.
er wordt zoveel afgeraden ook die loop karretjes waar ze in zitten zeg maar ik zou me eigen daar niet zo heel druk om maken hoor echt niet jason heeft die dingen ook gehad en liep met net een jaar helemaal zelf los en nog nooit gemerkt dat het niet goed voor hem was die van pendrag hadden wij ook voor jason en hij vond het helemaal super
Dit is een superding! Wij hebben de voorloper van deze en onze dochter vond en vindt het altijd geweldig! Deze zou ik iedereen aanraden. [/img]
Dat kun je leuk zeggen, maar de gevolgen van deze zit-loopkarretjes worden vaak pas later zichtbaar. Rugklachten enzo. Als het wordt afgeraden, waarom zou je het dan toch doen?
Wij hebben een loop auto gekregen als kraam cadeau. Opa en oma willen de kleinkinderen snel groot hebben denk ik.
We hebben m! Die van Nijntje! Ik heb er toch maar een gekocht.. En wat betreft dat afraden... er wordt zoveel afgeraden. Ik werk zelf met kinderen die lichamelijk beperkt zijn en werk erg veel met fysiotherapeuten en motoriek.. Het gaat erom, dat je je kind niet 5 uur achter elkaar in een loopstoeltje (op een loopauto) zet, je laat je kind toch ook niet 3 uur lang in dezelfde houding zitten of 3 uur lang op een plek staan of wat dan ook.. Deze dingen zijn heus niet schadelijk, mits je ze met mate gebruikt.... dus af en toe een kwartiertje of half uurtje op een loop auto... geen probleem! (uitzonderingen daargelaten, als je een kind hebt wat aanleg heeft voor spierproblemen of al te korte kuitspieren o.i.d. heeft, is het een ander verhaal)
als die dingen zoooooooooooo slecht zijn waarom worden ze dan in godsnaam verkocht indd je laat je kind er niet de heledag in rijden een half uurtje per dag hoog uit maar goed wie ben ik @fioon heel erg veel plezier ermee
heeeej mag ik hem volgende week lenen Wij gaan er denk ik zaterdag een aanschaffen of toch wachten op ze verjaardag...................................................... me mams kon er geen 1 vinden gister misschien een voorteken haha Have fun with it Jamie!