ik heb een mutsy urban rider. erg fijne wagen vind ik. ik moest in het begin alleen ff wennen aan het zwenksysteem, maar nu kan ik alle bochten zonder problemen maken. hij is alleen niet heel handig als je een kleine auto hebt. wij hadden een seat ibiza en als we de wagen in de auto wilden doen moesten de bak en 2wielen eraf. verder een super wagen en de maxi cosy kan er ook op. liefs doris
Ik ben nog niet zwanger maar heb altijd gezegd dat ik zo'n prachtige ouderwetse kinderwagen wil. Deze zijn meestal groter zodat je kindje er vaak wel tot 1.5jaar in kan liggen, hij is mooi genoeg om evt als wieg te gebruiken, meestal hoge handgreep, goede veringen meestal,.... Tweedehands ook erg goedkoop! Ik zou hem bestellen via één van volgende sites: www.kinderwagen-nostalgie.com www.ouderwetse-kinderwagens.nl Groetjes!
wow zo veel kinderwagens? of heb je ook meer kinderen? Ik heb de x-adventure quick silver wel een 3wieler maar kan nu al niet wachten tot ik er mee op pad mag!
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 26otn%3D12 Hopelijk is dit wat.. ik heb deze gekocht! op de andere wagen zit nog de reiswieg. ik bedoel toch nog wel leuk! maar dit is persoonlijk.
Wij gaan de maxi cosi mura 4 kopen. Maar dat is inderdaad voor iedereen persoonlijk. Wij wonen op de boerderij en dan is het fijn dat het een "terreinwagen" is. 4 grote wielen en ook een grote wielbasis, daardoor stuitert ie minder. Ik vond de bugaboo ook wel mooi, maar om die redenen niet gekozen.
ik heb net in een babyzaak even met wat modelletjes een rondje gemaakt: de quinny buzz vond ik niet fijn, geen idee waarom, maar niet fijn. de quinny speedi heel fijn (denk dat ik die straks wil). de mura (maxi taxi?) vond ik lomp en stug rijden. de mutsy slider wel fijn, maar wat lastig draaibaar. het is echt héél persoonlijk; ga gewoon testen zelf. ook wat wel/niet makkelijk in je auto past! en denk ook eens aan tweedehands: op marktplaats staat een hoop mooi spul voor een fractie van de nieuwprijs!
Wij hebben gekozen voor de Quinny Freestyle omdat ik dat een mooie en stevige wagen vind met drie vaste wielen, mij leek persoonlijk een zwenkwieltjes niet zo handig.
hoihoi! Ik had eerst een Stokke gekocht (weliswaar tweedehands) maar daar pasten de adapters niet op van de Maxi cosi. Ook zit in de wagen geen vering en zitten er geen luchtbanden onder, maar harde plastic banden. Denk voor in de stad dat de Stokke wel ideaal is, omdat je lekker hoog zit enz. maar het is toch niet mijn wagen! De stokke weer verkocht! Nu toch snel nog een andere kinderwagen gekocht, eerst kijken in de winkels, en maar uitproberen. Mijn "eisen"waren: Goede vering, stabiele ligging, grote bak, en handig in en uit klappen om in de auto te doen, en de maxi cosi moet er binnen 1 klik op kunnen. Hebben ook nog de quinny buzz uitgeprobeerd, maar die was erg licht (wel weer + punt) en de banden waren niet luchtgeveerd. Dus het is de maxi cosi mura 4 wieler geworden, toch nog iets stabieler als de 3 wieler en een mooie degelijke stoere wagen, rijd goed en is goed geveerd, met goede luchtbanden! Ben helemaal enthousiast, ook de maxi cosi klik je er in één handomdraai op, en als je kleine bezoekjes/moet winkelen, even snel klik klak, maxi cosi erop! hihi
Het alternatief voor alle andere kinderwagens is de Naturkind kinderwagen. Wellicht niet direct het meest Trendy of Flitsende model maar zeker een gezonde keus voor je baby. Ik heb hem besteld via www.ekobebe.nl en ben meer dan tevreden.
Wij hebben de Quinny Buzz 4, een superwagen hoor maar toch zou ik deze niet gekocht hebben als ik opnieuw mocht kiezen. Ik zou, of een vele goedkopere kinderwagen hebben gekocht en later een wat duurdere buggy erbij of meteen de Bugaboo Bee, kinderwagen en buggy in 1. Lijkt me een superding, rijcomfort van een kinderwagen en het gemak van een buggy. Iemand trouwens ervaring met de Bugaboo Bee?