Ons meisje heeft een groensige kleur ontlasting met witte stukjes ertussen..(sorry voor de onsmakelijkheid maar kan het niet anders omschrijven) Verder kan ik niks vreemds aan haar merken, is dit normaal? Thanxx Inkie
Geef je volop borstvoeding? In dat geval kan het zijn dat je teveel voormelk hebt, daar kan je kindje op reageren. Het is in dat geval handig om je kindje de borst goed leeg te laten drinken, voor je de andere borst geeft. Heb je een sterke toeschietreflex? Dan kan het helpen de eerste melk weg te laten lopen in een doekje voordat je je kindje aanlegt. Dan krijgt het in verhouding meer achtermelk dan voormelke en zul je zien dat de ontlasting ook weer normaal wordt. Oja, die witte stukjes zijn melk wat niet verteerd is, dus niets engs
Ik geef flesvoeding dus het verhaal van de borstvoeding gaat hier niet op maar toch bedankt voor alle tips! Inkie
hoi hoi, gebruik je hypoallergene flesvoeding? Dan is de ontlasting nl. altijd groen........ grutjes wup
ik geef extra care voeding kweet niet of dat hetzelfde is als hypoallergeen? maar als ik hierboven lees komt het dus regelmatig voor en is het niks vreemds of iets voor nader onderzoek toch? Inkie